bebi
Elsker forumet
Var i oslo på UL på torsdag etter eget ønske.Der fikk jeg vite at jeg skulle vært 11uker og 3dager.men det har skjedd no galt veldi tidlig,kanskje mellom uke 3-4.så det har ikke utviklet seg vidre derfra.var missed abortion(MA)ble veldig lei meg,men samtidig var det jo ikke noe unge blitt,var jo bare en klomp eller hva jeg skal si..men morkaka har vokst og symptomene vært der fortsatt,så magen vokste jo.er det fler som har opplevd en MA?
men syns det er veldig trist for det,hadde gleda meg sååå til UL,så var det ikke no "lille" der.
Har vært til utskrapning i dag,var godt å bli ferdig med det og...nå venter jeg bare på mens igjen om 4-6uker og da er det prøving igjen[;)]ønsker det veldi.
Ønsker dere alle i desemberklubben lykke til videre[:)]kommer nok til å titte innom dere..
Så håper jeg at jeg blir med i mai eller juni klubben neste år[:)]
ble litt langt,men godt å få det ut.
men syns det er veldig trist for det,hadde gleda meg sååå til UL,så var det ikke no "lille" der.
Har vært til utskrapning i dag,var godt å bli ferdig med det og...nå venter jeg bare på mens igjen om 4-6uker og da er det prøving igjen[;)]ønsker det veldi.
Ønsker dere alle i desemberklubben lykke til videre[:)]kommer nok til å titte innom dere..
Så håper jeg at jeg blir med i mai eller juni klubben neste år[:)]
ble litt langt,men godt å få det ut.