Ninu
Betatt av forumet
Min kjære bor i Bergen mens jeg bor utenfor Oslo.
Han kom nedover den 28.feb (1 uke før termin) for å være med på fødselen og for å få litt tid sammen med datteren sin før han måtte dra tilbake.
Nå har det gått så lang tid at han snart må reise igjen.
Han må reise på torsdag.[:o] 3 uker er lenge nok å være borte fra jobben.
Ingen av oss hadde regnet med at det skulle ta sååå lang tid. Legen min sa at de fleste som går over går mellom 2 og 7 dager over tiden, så vi regnet jo med at det skulle går greit.
Imorgen er jeg 12 dager på overtid og ingen tegn til fødsel. Føler med hele meg at det ikkke skjer noe før jeg jeg må settes igang.
Skal på overtidskontroll på tirsdag og jeg skal be på mine knær om at de setter meg igang da, for hvis ikke kan han jo glipp av alt!! Og jeg blir helt alene.
Uansett får han nesten ikke tid med jenta si før han må dra.
Det var ikke sånn jeg ville at det skulle være. [:(][:(]
Han syns jo også selvsagt at det er kjempe dumt.
Jeg drar jo selvsagt over dit, så fort så mulig, men jeg må jo vente til hun er noen uker gammel.
Er helt på gråten jeg nå.
Kan du ikke komme snart da, lille venn?
*Venter på Adelin. 11 dager over tiden*
Han kom nedover den 28.feb (1 uke før termin) for å være med på fødselen og for å få litt tid sammen med datteren sin før han måtte dra tilbake.
Nå har det gått så lang tid at han snart må reise igjen.
Han må reise på torsdag.[:o] 3 uker er lenge nok å være borte fra jobben.
Ingen av oss hadde regnet med at det skulle ta sååå lang tid. Legen min sa at de fleste som går over går mellom 2 og 7 dager over tiden, så vi regnet jo med at det skulle går greit.
Imorgen er jeg 12 dager på overtid og ingen tegn til fødsel. Føler med hele meg at det ikkke skjer noe før jeg jeg må settes igang.
Skal på overtidskontroll på tirsdag og jeg skal be på mine knær om at de setter meg igang da, for hvis ikke kan han jo glipp av alt!! Og jeg blir helt alene.
Uansett får han nesten ikke tid med jenta si før han må dra.
Det var ikke sånn jeg ville at det skulle være. [:(][:(]
Han syns jo også selvsagt at det er kjempe dumt.
Jeg drar jo selvsagt over dit, så fort så mulig, men jeg må jo vente til hun er noen uker gammel.
Er helt på gråten jeg nå.
Kan du ikke komme snart da, lille venn?
*Venter på Adelin. 11 dager over tiden*