trist i dag

AB

Forumet er livet
I går fortalte foreldrene mine meg at min kjære bestemor var godt bort. Dvs hun var ikke min ordentlige bestemor. Hun var bestevenninne med farmoren min. Hun og farmor passa meg og søstra mi mye og vi var masse sammen. Farmor var liksom mi søster si mens venninna hennes var min. Hun kalte seg oldemor til mine barn. Senest i går så jeg video fra dåpen til eldstemann. Der sitter hun å forteller svigerforeldrene mine hvordan jeg alltid har vært hennes jente selv om ikke vi er blodslekt....

... Hun var gammel og har levd ett langt liv. Jeg fikk treffe henne ett par ganger for ikke så lenge siden å det var så godt å snakke med henne. Pappa sier at det stod i dødsannonsen at begravelsen har foregått i stillhet. Ble så lei meg da. Jeg hadde hatt så lyst til å være der. Hun har jo egne barn og barnebarn. Men vet hun alltid tenkte på meg som barnebarnet sitt..

Kan jeg gå å legge blomster på graven hennes selv om ikke jeg er ekte slekt? Føler jeg vil gjøre noe for å vise en slags siste hilsen. Hun betydde så mye for meg!

Uff kondolerer[:(]Kjempe trist...
jeg hadde gådt å lagt blomster på graven ja,du var jo i "familie" så,men jeg hadde hatt blomst dit om det bare var en litt bekjent også jeg.. Det er jo bare veldig snilt da.

Kondolerer så mye AB! [&o][&o]

Så klart kan du gå og legge blomster på grava, du er jo "slekt"! [:)] Skal se barna og barnebarna hennes synes det er koselig at flere bryr seg, selv om de begravde henne i stillhet.

Stor klem!

ORIGINAL: Skrållan

Kondolerer så mye AB! [&o][&o]

Så klart kan du gå og legge blomster på grava, du er jo "slekt"! [:)] Skal se barna og barnebarna hennes synes det er koselig at flere bryr seg, selv om de begravde henne i stillhet.

Stor klem!

Helt enig. God klem til deg

Takk dere.. kommer nok til å gjøre det bare jeg finner ut hvor hun er begravd[:)]

Så trist at de ikke inkluderte dere når dere har en sånn forhistorie[&o]

Synes du skal besøke graven og legge ned så mye blomster du bare vil jeg!! Ser ikke på det som noe negativt, og kan ikke forstå at familien skal reagere på noe sånt[&:]

Det er ikke bestandig vi vet hvem alle rundt oss omgåes, og hvem som betyr noe. Derfor synes jeg det i mange tilfeller blir "feil" med lukket begravelse når de ikke vet hvem den døde mener skal få komme om du skjønner.

HUN hadde nok satt pris på besøk og blomster, så ta deg en tur eller to du[:)]

*Stor klem*

Back
Topp