Trist historie...

Mayb31

Elsker forumet
Fikk akkurat høre om en her hvor jeg bor som har mista babyen sin i julen.
Hun var fullbåret og gikk bare å ventet på fødselen skulle sette igang, da hun fikk følelsen av at noe var galt, reiste på sykehuset og fikk UL, da var barnet dødt.
Viste seg at det hadde blitt kvelt av navlestreng rundt halsen....

Helt GRUSOMT!

Når man får barn så har man en livslang bekymring...

Sender varme tanker og klemmer til familien som mistet sin lille baby.

grusomt!!!!! Veit om to her heime som har opplevd liknande,dødt fullbårent! Må vere tragisk!!

Og det der med navlestrengen..snakk om russisk rulett da,lisja mi hadde kjerringknute på OG snurra strengen rundt eine foten...noke godt at ho i det heile fikk næring! Va kjempelag streng,80 cm!!!! Fyttikatta!!!

Så "hyggelig" å bli mint på at noe galt kan skje... Er selv en uke over. Har kjent lite liv, men er hvertfall liv der.
Syns vi har nok å tenke på/bekymre oss over i svangerskaper, om vi ikke til stadighet skal bli mint på slike ting!
Sorry hvis jeg sier noe feil nå, men får jeg helt panikk av å høre om sånt!!!
Dette er min mening! Uansett er det helt forferdelig, men lag litt koselige tråder istedet dahhh!!!!!!!!!!!!!!!!

jannicke T...ikke meningen å gjøre deg bekymret, men en kan jo tenke slik at en skal være glad for at en vet at det finnes ting som kan skje slik at man er obs!

guuu så trist[:(]
sender familien varme tanker.

Jeg får frysninger over hele meg når jeg hører noe slikt [&o][&o]. Jeg kan bare ikke tenke på at muligheten er der...

Nå ble jeg lei meg. Har termin om ei uke. Uff angrer på at jeg leste innlegget ditt. Ikke ta det personlig.

uff s¨trist å høre...
syntes det er færlt å tenke på...
selv hadde min datter navlestrengen tvinnet rundt halsen fire ganger og måtte taes med KS...tør ikke tenke på hva som kunne hendt...

sender mange varme tanker til familien

klem

så grusomt.........[:(] huff,man kan aldri være sikker......
Sender trøsteklemmer til dem som mistet!
[&o]

Trist er vel mildt sagt. Det er så lite man kan si å gjøre i slike situasjoner. Kan ikke forestille meg de følelsene som de har[:(]

tut og jannicke T: det går så bra...bare vent å se! [:D][;)]
vi bekymrer oss ofte for ingenting men likevel er det det vi skal...en mors privelegie/lodd seiast det!!![:)]
Var overhode ikkje meninga å skremme dere!! Men slik er livet!!!! eit lite under skal snart skje dere!!![:D]

Huff, så forferdelig trist..

Sender mange varme tanker den familien.

Back
Topp