Trist, frustrert.....*langt*

Himmelstøv

Forumet er livet
Trodde ikke jeg kom til å skrive dette her inne. men fikk en beskjed idag, så da må jeg bare nevne det til dere da det er godt å få høre noen ord, å få tankene ut rett og slett.

Jeg har en bilogisk far som ikke akkurat har vært serlig snill uten å gå mer inn i detaljer der.
Men kan nevne at når jeg var 14 år gammel fikk jeg ett brev hos han, der han ikke ville ha noe mer med meg å gjøre, å at jeg IKKE fikk ta kontakt med småsøskene mine hos han.
Har småsøsken på 10, 13 og 15 år. å dem vet ikke hvem jeg er [:(][:(][:(][:(][:(]
Å det jeg fikk vite om idag, er at min STEMOR, skal ha BABY i slutten av dette året. Hun mistet i November hun, å nå er hun gravid på nytt... Nårtid den kommer kommer jo ann på.. men folk utav vet om det, så hun er enten lengre på vei enn meg eller kortere. eller nesten likt...

så nok ett barn skal bli født i den familien, mens jeg sitter her å får ikke lov til å ta kontakt.

å bare slik at dere vet det., jeg har prøvd... men pakkene kommer tilbake uåpnet.
dem la meg til som venn på facebook, så slettet dem meg igjen....

så jeg er frustrert og lei meg...

ORIGINAL: Pompi

Uffe, hørtes ut som en vondt situasjon.
klarer ikke sette meg inn i hvordan du har det, men skjønner at det er en vondt[:(]
sender over en stooooooor klem[:)]

sign

hvordan kan en far gjøre noe slikt...huff føler med deg...men de kommer til og bli voksne en gang og da gjør de sine egne valg..trøst deg med det..da tror jeg at de kommer til og ta kontakt med deg..

fader for en type..hva galt kan ei 14 års gammel jente ha gjort...for en idiot

[:(][:(] Oj, det hørtes utrolig trist ut:(
Stakkar deg..! Må være helt "mongo" tankegang av han, å utestenge deg og nekte deg kontakt med dine søsken, så kjedelig.

*trøsteklem*

Men sier som over her, en dag bestemmer de selv og da tar de kontakt! Så synd at så mange år går "tapt"...[:(]

ORIGINAL: Snart2gull

[:(][:(] Oj, det hørtes utrolig trist ut:(
Stakkar deg..! Må være helt "mongo" tankegang av han, å utestenge deg og nekte deg kontakt med dine søsken, så kjedelig.

*trøsteklem*

Men sier som over her, en dag bestemmer de selv og da tar de kontakt! Så synd at så mange år går "tapt"...[:(]

sign[:(]

Dem er ikke verdt å ha kontakt med!!!!!
MAKAN til DÅRLIG oppførsel!!![:@]
De fortjener deg ikke, så det så!

uff det må være vanskelig for deg.. trist situasjon[:(]
en go klem til deg..

Så trist. [:(] Håper du kan få kontakt med de i fremtiden.

Jeg vet hvordan du har det.
Jeg har en pappa som heller ikke har noe med meg å min søster å gjøre.

Har ikke vært med han siden jeg var ca... 5-6år tror jeg.
Men har sett han i butikker og slikt. Vi er nesten naboer faktisk. [8|][:-]

Han har i ettertid fått ei datter, og 2 sønner.
Dattera er nå 18 år og har selv valgt å ta kontakt med meg å min søster.
Hun bor i fosterhjem og har gjort det så lenge hun kan huske.
Så vi treffes av og til. [:)]

De 2 sønnene er med ei thailandsk dame han nå er gift med. Tror de er 1 år og 2 1/2 år gamle eller noe sånt.

Søsteren min har prøvd å ta kontakt med pappa via Facebook, fått svar osv. Men så hørte hun ikke noe mer. (derfor jeg vet om sønnene og hun thailandske dama.)

Jeg selv har tatt veldig avstand til pappa. Vil IKKE ha noe med han å gjøre, og har absolutt IKKE tenkt under noen omstendigheter å få kontakt med ham igjen. Jeg har blitt såret nok, klandret meg selv lenge nok og pint meg selv nok. Har etterhvert innsett at det ikke er min feil, men har ikke tenkt å gå gjennom alt det igjen.

Men søskenene mine kan jeg godt ha kontakt med.

Gir dem en kjempe stor klem jeg MitteMinda [:)]

ORIGINAL: juliejepp

hvordan kan en far gjøre noe slikt...huff føler med deg...men de kommer til og bli voksne en gang og da gjør de sine egne valg..trøst deg med det..da tror jeg at de kommer til og ta kontakt med deg..

fader for en type..hva galt kan ei 14 års gammel jente ha gjort...for en idiot

*trøsteklem*

For en oppførsel på noe som skulle vært et voksent menneske da!

Men, dette kommer kun til å gå ut over han til slutt, for søskene dine blir jo voksen snart, og da kan det vre dere får kontakt.

Da blir nok ikke felles far mye verdt vil jeg tro.

(jeg hadde ikke syns noe særlig om min pappa om jeg ble voksen og fant ut at han hadde skjult en bror eller søster sjøl hvor gla jeg er i han.)

Masse klemmer!

ORIGINAL: Pompi

Uffe, hørtes ut som en vondt situasjon.
klarer ikke sette meg inn i hvordan du har det, men skjønner at det er en vondt[:(]
sender over en stooooooor klem[:)]

Kan ikke sette meg inn i hvordan du har det, men kan skjønne at du ikke synes det er lett!
Så kan ikke annet enn å sende over en stor klem!!

off! Stakkars deg! og stakkars småsøsken som ikke vet om deg

Back
Topp