trist dag..

tinemor fra sula

Forumet er livet
i går fekk ej en veldig trist nyhet mamma vart dårli å sent me ambulanse til sjukehuset[:(] men da ho va komt  under halveis me ambulansen vart tilstanden mase verre å ho måtte bli henta me helikopter[:(]ho låg me masse krampe å veldi store smerter...hadde krampe i natt å va veldig dårlig...så i dag tili tok ej den tidligaste bussen ut for å besøke ho...stakkars ho va veldig dårli klarte nesten ikkje å snakke å va så låk at ho nesten ikkje klarte å opne aunene....så ej satt atme sengekanten å holt ho i handa...mamma skreik for ho va låk å ej ser omtrent aldri mamma skrike for ho tåle masse...satt atme ho fra 9 til halv 4..måtte hjelpe ho til å fra toalettet for ho omtrent ikkje klarte å gå...ho hadde ikkje fått me sej at ho hadde blitt henta me hellikopter...einaste ho huska var at sjukebilen kom å så sa dei plutseli at no letta vi ho forsto selfølgeli ingenting...men etter en veldi trist dag kjente ej at gullet mitt i magen sparka å d gjor mej veldig glad...da fekk ej ei veldig stor oppmuntring å fekk et stort smil rundt munnen...d gjor så utruli godt....[:D]

ORIGINAL: mamme

uff da...
varme tanker til mammen din...
håper hun blir bedre...

*klem*

d va veldig bra at bebisen min gjor mej glad...nesten som nurke veit ka som gjer mej glad...[;)]

Så trist å høre om mamman din tinemor! Men godt å ha noe som gleder når det er så trist!!

Selv om det sikkert ikke hjelper så mye, sendes tanker til deg og dine[:)]

ORIGINAL: lykkelita24

Dte var kjempetrist å lese..håper alt ordner seg snart for henne.
Trøsteklem fra meg

huff og huff for en skummel opplevelse. Ta godt vare på mamman din og deg selv.

jeg satt flere timer i tlf med ei veninne som har mista sin 27 år gamle bror i en mc-ulykke. ord blir fattige!

ORIGINAL: Mar_78

Huff, for en vanskelig dag. Håper virkelig at mammaen din blir bedre!

*Sympatiklem*

godt at du har noe som får deg til å smile i en så trist og skummel situasjon[:)]

ORIGINAL: princess83

uff a meg,så skummelt[&o]
håper hun blir bra.
*trøsteklem til deg*

sign...

ORIGINAL: princess83

uff a meg,så skummelt[&o]
håper hun blir bra.
*trøsteklem til deg*

Back
Topp