Idag er jeg litt trist og lei meg [:(]
Det er 14 år siden pappa`n min døde idag i en tragisk trailer ulykke og så altfor ung ( 41 år ),Skulle så gjerne hatt han her hos meg fremdelse.. Tenk på alt han hadde fått oppleve framover,fått oppleve å bli bestefar og han skulle fått føre meg opp kirkegulvet når jeg nå endelig ( om 2 år ) skal gifte meg.. Men istede så skal lillebroren ( min onkkel ) til pappa få den æren istede..
Syntes det var mest naturlig for meg å høre om han ville ha den ære og det ville han heldigvis..
Når det er slike dager som det er idag så kjenner jeg savnet ekstra mye[:(]
Har så mye jeg ville delt med han..
Jeg vet han ville vært verdens beste bestefar for Noah og gjort alt for han..[:)]
SÅ kjære pappa jeg savner deg masse og skulle ønske du var her med oss..
Så nå skal jeg tenne ett lys for pappa`n min
Klem fra meg
Takk for at du ville lese dette
Det er 14 år siden pappa`n min døde idag i en tragisk trailer ulykke og så altfor ung ( 41 år ),Skulle så gjerne hatt han her hos meg fremdelse.. Tenk på alt han hadde fått oppleve framover,fått oppleve å bli bestefar og han skulle fått føre meg opp kirkegulvet når jeg nå endelig ( om 2 år ) skal gifte meg.. Men istede så skal lillebroren ( min onkkel ) til pappa få den æren istede..
Syntes det var mest naturlig for meg å høre om han ville ha den ære og det ville han heldigvis..
Når det er slike dager som det er idag så kjenner jeg savnet ekstra mye[:(]
Har så mye jeg ville delt med han..
Jeg vet han ville vært verdens beste bestefar for Noah og gjort alt for han..[:)]
SÅ kjære pappa jeg savner deg masse og skulle ønske du var her med oss..
Så nå skal jeg tenne ett lys for pappa`n min
Klem fra meg
Takk for at du ville lese dette