Trist dag i går....

RANDÅLF

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Dagen i går ble en trist dag...
Mannen sin bestemor døde i går. En fantastisk dame som fikk gode 91 år. Var som en mamma for oss alle sammen. Hun bodde for seg selv og klarte seg selv helt til hun nå ble syk de siste ukene. Jeg og min svigerinne var hos henne da hun sovnet stille inn. Blir noen tunge dager nå. Tenker på sjarmøren vår som er så glad i oldemoren sin og nå får han aldri se eller snakke med henne mer. Tenker på den lille i magen som aldri får møte den fantastiske oldemoren sin. Selv om man vet at livet går den veien når våre blir så gamle vil man allikevel ikke innse det. Håper hun nå har det godt. Begravelsen blir samme dag som OUL så det blir nok en veldig følelsesladet dag.

Det var trist å høre :( kondolerer så mye!
Må si dere har vært heldig som har fått ha en frisk og rask bestemor med dere så lenge :)
Ta vare på hverandre og alle de gode minnene dere har etter henne :)
Håper du får gledet deg til oul og nytt det stunden, selv om det blir på samme dag som begravelsen.
Sender en stor varm klem din vei :)

Kondolerer! Er så trist når de eldre i familien går bort. Man får trøste seg med at man fikk ha de lenge, og har mange gode minner å ta med seg videre. Veldig godt for henne at hun har kunnet bo hjemme så lenge.

Så kjempetrist :-( Kondolerer.
Det er alltid trist når noen går bort, men utifra det du skriver tror jeg dere kommer til å ha mange godt minner av henne som dere har med dere resten av livet. Skriv ned det dere husker, lag en minnebok som bebisen kan få se i etterhvert kanskje?
Ønsker dere alt godt, og håper at dagen med OUL og begravelse går greit. Tenk at dere på flere måter "feirer
" livet :-)

Back
Topp