trist dag i dag

MarcusMamma

Forumet er livet
i dag er det 9 år siden mammaen min døde... og første gang eg  har en sønn på denne datoen...
er så utrolig trist at de aldri får treffe hverandre... og vet alt hadde vertg veldig anderledes hadde hun vert her ennå....
ingen i verden hadde hjulpet meg så mye som hun hadde gjort og hun hadde elsket marcus over alt...
vanskelig og forestille seg de aldri skal bli kjent...
tror og min bror ennå hadde levd hadde ikke mamma gått bort. tror hun hadde hjulpet han før han havnet så uttpå så han gjorde... vanskelig dag dette her...

holder på og lage en familie boks til marcus med ting fra mamma, min bror og min mormor... og kansje ta oppi noe som betyr mye for meg og de nærmeste... en liten måte så han kan bli kjent med de på den måten...

[&o][&o] skjønner godt dette er en trist dag for deg ja.  sender over en liten klem til deg jeg[:)]

[:(] så trist

en klem til deg og marcus..

- så utrolig fint av deg, å lage en minne boks til han

Uff stakkars deg[:(] har du mistet både broren din og moren din?
det må være helt forferdelig..[:(]

sender mange trøsteklemmer til deg..

ORIGINAL: Looney

[&o][&o] skjønner godt dette er en trist dag for deg ja.  sender over en liten klem til deg jeg[:)]

skjønner godt at det er en tøff dag i dag - og som du sier er det trist at du for første gang har et barn på den dagen hun døde og at de aldri får møte hverandre. Samtidig kan du nå se ni år tilbake og tenke at du i dag har en sønn som fører hennes gener og hennes slekt videre, og det vil gjøre at hun på en måte lever videre. Synes det er fint av deg å lage en minneboks til sønnen din - det vil han nok sette pris på når han blir større

uff så trist da[:(][:(][:(]

fint av deg å lage en eske  da...

sender deg en god klem[:)]

Uff [:(]
Det må være grusomt for deg!
Vet ikke hva jeg si, og vi som ikke har mistet mødrene våre kan ikke sette oss inn i situasjonen.
Syns det var en kjempefin ide og lage en liten minneboks! Den blir sikkert veldig koselig for ham senere i livet!!!
Det må være tøft og miste to pesoner som er så nære, og jeg kan ikke annet en å rose deg for at du setter ord på
tankene dine, og er sterk oppi dette.
Kjempestor trøsteklem fra meg!

veldig trist gutten din ikke får oppleve dem ja.....Di følger nok med på han[:)]Kjempe bra tiltak å lage en minne boks til han..det får han nok mye glede av senere.

huff!
Kjenner godt den følelsen av noe som mangler.

Syns det er flott at du lager en minneboks, han kommer nok til å sette pris på det! [:)]

Dere fortjener en klem begge to.

ORIGINAL: Looney

Signerer deg..
Jeg har en slik dag i vente her jeg oxo..
Til søndag er det 14 år siden min pappa døde..

Så jeg skjønner deg utrolig godt..Mange store trøste klemmer til deg[:)]

ORIGINAL: MarcusMamma

i dag er det 9 år siden mammaen min døde... og første gang eg  har en sønn på denne datoen...
er så utrolig trist at de aldri får treffe hverandre... og vet alt hadde vertg veldig anderledes hadde hun vert her ennå....
ingen i verden hadde hjulpet meg så mye som hun hadde gjort og hun hadde elsket marcus over alt...
vanskelig og forestille seg de aldri skal bli kjent...
tror og min bror ennå hadde levd hadde ikke mamma gått bort. tror hun hadde hjulpet han før han havnet så uttpå så han gjorde... vanskelig dag dette her...

holder på og lage en familie boks til marcus med ting fra mamma, min bror og min mormor... og kansje ta oppi noe som betyr mye for meg og de nærmeste... en liten måte så han kan bli kjent med de på den måten...

det var en veldig god tanke av deg[:)] ble rørt eg no.....

eg sender deg en kjempe stor trøste klem i en vanskelig tid.

[:(]kor rist!!!!!
må være helt forferdelig å miste mamman sin,så ung[&o][:(]
fint det med familieboksen,ble helt rørt eg!!!

Du får prøve å tenke på de gode minnene, vet ikke hva annet jeg skal si, men sender ihvertfall en stor klem...

ååh tusen takk, dere er så god alle sammen, dere er en god støtte gjeng dere!

Uff
Det må være grusomt for deg!
Vet ikke hva jeg si, og vi som ikke har mistet mødrene våre kan ikke sette oss inn i situasjonen.
Syns det var en kjempefin ide og lage en liten minneboks! Den blir sikkert veldig koselig for ham senere i livet!!!
Det må være tøft og miste to pesoner som er så nære, og jeg kan ikke annet en å rose deg for at du setter ord på
tankene dine, og er sterk oppi dette.
Kjempestor trøsteklem fra meg!

Såå trist, er nok ikke bare bare !

så fint av deg å gjøre det da[:)] kommer nok godt med det..

*klemmer til deg snuppa[:)]*

ORIGINAL: Annicken

[:(] så trist

en klem til deg og marcus..

- så utrolig fint av deg, å lage en minne boks til han

Huff..så trist..blir helt blank i øya her jeg sitter. Sender en liten trøsteklem til deg og lille Marcus. Dere er jo så skjønne begge to, og han er så lik mamman sin. *klem*

Back
Topp