Trist beskjed

Luelle

Andre møte med forumet
Det ser ut til at jeg må forlate dere, tok en graviditetstest idag som viste ikke gravid...... Følelsene mine er det reneste kaos, det eneste jeg vet er at jeg må ringe legen imårra for å få henvisning til UL. Noen som vet om man må foreta en utskrapning når man har mistet så tidlig??Jeg hadde sterke menssmerter for en uke siden hvor jeg dagen etter fikk brun utflod samt noe mørkerødt blod. Jeg har hatt brun utflod i en uke nå. Noen som vet om man må foreta en utskrapning når man har mistet så tidlig (uke 4-5)??

Nei, å nei så trist. [:(]

Burde ta ul for å dobbeltsjekke ja.

Jeg blødde/hadde utflod sånn du beskriver når jeg hadde MA. Første gangen var i uke 6 så det kom ut selv etterhvert. Men da blødde jeg til slutt mer og mer... De andre gangene som var i uke 8 og 10, da har jeg tatt utskrapning. Skulle i grunn egentlig det den første gangen også. Så jeg vet ikke om de tar utskraping helt ned i uke 4-5, men jeg vil tro det.

Nei så supertrist!!!!!! Huff nå ble jeg skikkelig lei meg på dine vegne.
Men som de sier det er naturens måte å ordne opp noe som ikke var levedyktig. Selv om det er en fattig trøst når en er midt oppi det.
Tror ikke du trenger utskrapning, men hvis spottinga ikke forsvinner er det kanskje noe igjen? Jeg hadde SA i uke 8 og det gikk av seg selv.

Jeg sender deg masse trøsteklemmer og synes det er kjempeleit at du må forlate oss :( 

[:(] Åneei.... så trist at du må forlate oss... [&o]

*trøsteklem*

Huff så fælt..

*klem*

ORIGINAL: solisolden

Men som de sier det er naturens måte å ordne opp noe som ikke var levedyktig. Selv om det er en fattig trøst når en er midt oppi det.

Tror ikke du trenger utskrapning, men hvis spottinga ikke forsvinner er det kanskje noe igjen? Jeg hadde SA i uke 8 og det gikk av seg selv.

Jeg sender deg masse trøsteklemmer og synes det er kjempeleit at du må forlate oss :( 

Signerer!

ORIGINAL: *Belle*

ORIGINAL: solisolden

Signerer!

Signere oxo!

Da har jeg vært hos legen og han sa at jeg har hatt en spontanabort. Når det gjelder spottingen (brun utflod) så skulle jeg se det ann til førstkommende tirsdag. Hvis jeg fortsatt spotter da så må jeg henvises til UL og mulig utskrapning. Men han trodde at spottingen ville gi seg i løpet av helgen, jeg håper det, er ikke så lysten på utskrapning. Jeg tok forresten en graviditetstest hos legen også og den var negativ.

Men jeg er ved godt mot fortsatt da jeg faktisk ble gravid på første PP (forsøk) og det er ikke verst med tanke på alderen min (34). Jeg ønsker alle vordende mai mødre her inne masse lykke til videre
Kanskje jeg vil lure litt i kulissene

Back
Topp