Trist beskjed

High_Voltage

Betatt av forumet
Men bare litt :) har fått ny termindato så jeg er kommet lenger enn først forventet. Jeg har fått termin 30 01 14, så jeg hører egentlig til januar.. men jeg trives så mye bedre sammen med dere og håper jeg får følge dere likevel.. det er jo bare to dager unna februar. Var hos legen på ul og fikk se et bankende hjerte. Beklager lite oppdateringer. Kattejævelen har gnagd over laderen til pcen.. :/ i tillegg er mamma på besøk så det blir lite mobilsurfing når jeg er hjemme :p

Xander 2760 g, 47 cm, 15.08.09
Termin februar, usikkert når :p

Gratulerer :-D selvfølgelig kan du være her :-)

♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 ♥

Gratulerer så mye, klartdu kan være her ;)
Var godt å høre at alt står bra til med spiren din :D

Så godt å høre at alt står bra til med spiren din. Håper det går bra med deg sånn ellers også..
Klem

Termin 1.februar 2014

Du må være her hos oss frem til oul ihvertfall. :) regna de 40+3 da?

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Gratulerer, og så godt at det står bra til med minien i magen :)

Godt å høre at alt går bra med spiren:) klart du skal få være her med oss!:)

Termin 9.februar med første frøet:)

Syns ikke det var trist i det hele tatt jeg, for da er du nærmere 12ukersen - og det liiiiiiker jeg :)

Syns du skal holde deg her med oss jeg :-) så spennende å være lengre på vei emn du trodde :-) Grattis :-)

Termin 26 feb med første frø <3

Sendt fra telulofen min! :-)

Ingen stress det. Sist så var jeg med i både oktoberklubben og novemberklubben, selv om jeg hadde termin i november :)

Jeg var med i mars og april sist. Ble bare stressa av å være med i 2, så etter oul da jeg ble flytter til 10 ble det bare april på meg :) blir sjokka om jeg føder i januar denne gangen.

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Back
Topp