Trist avslutning på 17 mai..

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Eller, trist er vel veldig undervurdert.. Lillegutt var ikke helt i form når vi reiste hjem, å når vi kom hjem hadde han 39,6 i feber.. Fikk paracet, og 10 min etterpå lå han i armene mine med feberkramper...

Det er det JÆVLIGSTE jeg har vært med på ! Selvom jeg med engang skjønte hva det var, så føltes det ut som om det var siste øyeblikk med sønnen min ! Det gjorde så forbanna vondt !

Så da var det full fart til sykehuset i ambulanse med blålys og sirene, stakkars sambo kjørte vettskremt etter for jeg var IKKE i tilstand til å kjøre ! Anfallet varte vel i 5-10 minutter på det værste, deretter heiv han etter pusten i 5 min før han begynte å gråte.. Stakkar lille ble helt blå [:(]

Så sambo ble hos han på sykehuset inatt, han takler sånt *litt* bedre enn meg, og jeg følte meg trygg i og med at han hadde all hjelpen rundt seg, så jeg overnattet hos mamma..

Men, en god nyhet på morgenkvisten, jeg var jo usikker på graviditeten i og med testen igår var blitt svakere, så tok en digital idag, å den viste "Gravid" [:D]

Første svangerskaps-kontroll 14 juni.. Skal ringe legen i morgen da for å høre ang tidlig UL og blodprøver for HcG stigning.. MÅ ha det inn med t-skje [;)]

Uff... For en ubehagelig opplevelse. Håper virkelig det går bra med gutten din nå, og at han snart blir frisk igjen. 

og fy fader, det der må være alle mødres store skrekk!!! Så bra det gikk bra da. Kan alle barn få sånne kramper eller? Min har enda ikke hatt så høy feber, men vi får jo falsk krupp hver gang han begynner å bli syk og jeg syns det er ille nok.

Grattis med postiv test, og god bedring til lille-mann[:)]

Uff, så fælt!! Har hørt at de fleste barn får feberkramper en eller annen gang? [&:] Går det bra nå? Håper dere har fått god hjelp!
Min gutt har hatt falsk krupp en gang, og det var ille, men har hørt at feberkramper er noe av det verste, at det er skikkelig dramatisk [:o]

ORIGINAL: 3 små engler

Uff... For en ubehagelig opplevelse. Håper virkelig det går bra med gutten din nå, og at han snart blir frisk igjen. 

Back
Topp