Trist å logge på her

Viapia

Flørter med forumet
hver kveld er jo det nye tråder om at noen har mistet:(
Urettferdig og trist:(

Håper virkelig at det ikke er flere no.

Stor klem til de det gjelder

Viapia skrev:
hver kveld er jo det nye tråder om at noen har mistet:(
Urettferdig og trist:(

Håper virkelig at det ikke er flere no.

Stor klem til de det gjelder

Det er veldig sant... Det er forferdelig....
Jeg vurderte faktisk en stund om jeg skulle ta pause fra forumet fordi jeg ble så lei meg på vegne av alle oktoberjenter som har falt fra forumet underveis...
Vi vet det skjer, men det er så ekstra trist når det skjer folk man har blitt litt kjent med...
Håper som deg at det er stopp nå...

Jeg ser nå hvor vanlig det faktisk er å miste, når jeg mistet skjønte jeg ikke helt hvorfor.........
Var jo over den 12. magiske uken, men er jo kjempetrist uansett hvor langt man er kommet...
Nå er det jo heldigvis en ny på vei, håper denne sitter.....

Syns det er fint at vi kan dele sorgene og gledene her inne sammen jeg for det kan skje oss alle og det er slik virkeligheten kan være. Masse lykke til alle sammen

Det er så rart å være her inne "på den andre siden" blant gravide, for de siste 3 graviditetene mine har jeg så vidt rukket å hilse på forumet før jeg har spontanabortert og måtte forlate det igjen. 

Vet så veldig godt hvordan det er å være "en av de" og det er forferdelig trist.
Sender mange varme klemmer til de det gjelder og lykkeønskninger om at neste graviditet er rett rundt hjørnet og går knirkefritt. ♥

Supermamma* skrev:
Det er så rart å være her inne "på den andre siden" blant gravide, for de siste 3 graviditetene mine har jeg så vidt rukket å hilse på forumet før jeg har spontanabortert og måtte forlate det igjen. 

Vet så veldig godt hvordan det er å være "en av de" og det er forferdelig trist.
Sender mange varme klemmer til de det gjelder og lykkeønskninger om at neste graviditet er rett rundt hjørnet og går knirkefritt. ♥

Masse lykke til, Supermamma... Denne gangen sitter'n skal du se... emoticon

Ja det er kjempe trist, jeg føler med dere alle sammen og håper dere har det bra og at en ny spire snart sitter. Masse lykke til vidre fremover alle sammen :)

Ja det er veldig trist... Og det gjør jo så vondt.. Samme hvor langt man er kommet... Med det samme man står der med den positive testen så er hele framtida satt liksom.. Så mister man plutselig alt det.. og det gjør fryktelig vondt.. Krysser for at ikke flere mister nå.. At alle blir her!

Ja, det er kjempetrist! 
Jeg orker ikke alltid gå inn på trådene eller svare på de, det er ikke for å være ufølsom, men jeg klarer ikke...
Også reagerer jeg noen ganger på at folk som har skrevet ca ingen innlegg her takker for seg, jeg skjønner godt at folk trenger å dele at det skjer, men har man ikke engang hilst på kan man gjerne takke for seg med å dele et annet sted (inne på mistet f.eks) tenker jeg.

Nå håper jeg alle spirene sitter helt til siste slutt!!

Back
Topp