Trist å innse at dettan nok e siste gang æ e gravid.

lykkelig2017

Forelsket i forumet
Æ elske onga. Vi har brukt å spøke me at vi ska få 17stk, å æ har alltid meint at æ nok aldri kan si at: nu,nu e æ definitivt færdi! Men på grunn av alle komplikasjonan. Så e d ikkje så vældi aktuelt å få fleir, sia æ under graviditeten ikkje kan bidra så mye me å ta vare på di andre. Vi e begge sån at vi ikkje har vært bestemt på kor mange vi sku ha, samboern min har å lekt me tanken på å få meir enn vi har/får nu. Å nu sett æ her. Mett oppi bekymringen mine om hvorvidt d her svangerskape ska gå bra, å tænke på at æ får ikkje nyte gravid perioden min... å d e... siste gang....

Veit ikkje om æ har no anna formål me dettan innlegge anna enn å få tankan litt ut av hode...
 
Rar følelse det der. Vi har alltid vært bestemt på at to holder for oss, men nå som nr to er på vei så er det litt vemodig å tenke på. Alle plager til tross!
 
Sender en klem jeg. :smiley-angelic003
 
Håper alt går bra med deg. Hjelper å lufte seg litt noen ganger selv om man selv ikke vet helt hvor man vil med tankene. :) sender en god klem.
 
Hvor mange har du, da?

D her bi nr 3. Men min samboers første. Planen va vel sån heilt egentli å ha 4 tel sammen. Men når æ har vært så plaga som æ har denna gangen så trur æ vi bi å.stoppe etter ho lillesøster. Håpe jo alt går greit nu da.
 
D her bi nr 3. Men min samboers første. Planen va vel sån heilt egentli å ha 4 tel sammen. Men når æ har vært så plaga som æ har denna gangen så trur æ vi bi å.stoppe etter ho lillesøster. Håpe jo alt går greit nu da.
Det er sikkert kjempefint med tre! Håper mannen også synes det er ok. Og så vet man jo aldri hvor klart og tydelig du husker dette om et år eller to ... mennesker har skuffende lite forståelse for sine egne tidligere synspunkter synes jeg, når de plutselig har fått nye :) litt morsomt egentlig!
 
Back
Topp