Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor tok du fostervannsprøve, hadde de mistanke om noe feil?Hadde aldri hørt om det før jeg heller før vi fikk svar på fostervannsprøven. Det er ekstremt lite info om det i det heletatt, til og med spesialisten vi var hos måtte lese seg opp på det når vi fikk svaret.
Ja fikk vite på oul at det var en del ting som gjorde at de hadde misstanke om kromoson feil så da fikk vi tilbud om fostervannsprøveHvorfor tok du fostervannsprøve, hadde de mistanke om noe feil?
Skjønner.Ja fikk vite på oul at det var en del ting som gjorde at de hadde misstanke om kromoson feil så da fikk vi tilbud om fostervannsprøve
Huff, håper vi aldri må gå gjennom dette igjenSkjønner.
Jeg hadde genetisk veiledning pga alder, og fikk tilbud om morkakeprøve eller fostervannsprøve jeg og.

Ja, dette var helt umenneskeligHuff, håper vi aldri må gå gjennom dette igjen![]()
Jeg fikk ikke åpnet den :-(https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=770778626316475&id=100001530350518
Kom over denne på facebook idag. Herregud så emosjonelt det var å se på.. Babyen demmes hadde trisomi 13.. Utrolig trist.
Hmm... Skal se om jeg finner den et annet sted. Så flere som delte den.. Trist å lese hva du har opplevd :'( håper det går bra med deg <3Jeg fikk ikke åpnet den :-(
Så trist å høre.. Det er helt jævlig å få en sånn beskjed. Fikk dere noe utredning i ettertid?jeg har hatt trisomi 18. vet dessverre ikke noe om 13.
vil sende deg en klem. det er en grusom beskjed å få ;'(
vi fikk ikke noen utredning da det er veldig liten sjanse for at det er genetisk når sånnt skjer.Så trist å høre.. Det er helt jævlig å få en sånn beskjed. Fikk dere noe utredning i ettertid?
Det var godt å høre at det faktisk er så liten sjangs for at det skjer igjen. Trenger litt solskinns historier no for tidenvi fikk ikke noen utredning da det er veldig liten sjanse for at det er genetisk når sånnt skjer.
jeg tok senabort i uke 20 og ble relativt raskt gravid igjen. da fikk vi tidlig ultralyd og ble godt fulgt opp på fosterdiognostik. og fikk tilbud om tester osv. veldig fornøyd med oppfølgingenhar nå ei lita ei på 8 mnd som er frisk som en fisk
![]()