Trisomi 13 og senabort :(

Mari Mamma

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Eg har ikkje vært så aktiv her inne, men har lest og fulgt med lenge. Som noen fler her inne fikk vi desverre en dårlig beskjed forrige uke på den ordinære ultralyden.

Den lille frøkna i magen hadde en stor hjertefeil og hareskår. Eg valgte å ta en fostervannsprøve for de mente at det var en kromosomfeil. Denne fikk eg svar på i går og jenta har trisomi 13 og er desverre ikke levedyktig.

Var i nemd idag og fikk min første tablett for noen timer siden. Så nå skal eg vente 48 timer før neste tablett som setter i gang riene. Nå vil eg virkelig bare bli ferdig med dette.

Ønsker dere alle søte mammaer lykke til resten av svangerskapet, eg kommer nok til å snoke litt til på dere ;) Eg håper at det klaffer for oss om ikke så altfor lenge, eg tror ikkje eg finner roen før eg er gravid igjen.

God klem til dere alle ;):) 
 
Hei!
Huff så trist å lese!
Jeg har vært gjennom det samme som deg, og jeg føler virkelig med deg! 
Vi oppdaget også avvik på vår lille jente på ordinær ultralyd,
og måtte ta sen abort i januar ....akkurat som du!
Nå er jeg gravid igjen, og har termin 15. februar! 
Ønsker deg lykke til med fødselen, og håper du også blir fort gravid igjen! 
Varme klemmer fra Julie
 
Å nei, så trist å lese!! :-( Håper det går etter forholdene bra med dere og at det blir deres tur igjen snart! Stor klem!!
 
Det var triste nyheter...!
Lykke til videre, og håper det blir deres tur snart igjen!
 
*Sniker her*

Ville bare si at jeg vet nøyaktig hva du går igjennom nå, og det vil kreve all styrke du har.

Vet ikke hva dere har tenkt ang fødsel, men jeg vil råde dere til å se henne og ta bilder. Samt å gi henne et navn. Og tenk dere godt om ang egen grav eller felles minnelund. Vi hadde dessverre ingen å snakke med om dette, og jeg vil angre resten av livet på at vi ikke valgte å gi gutten vår en egen grav

Ta tiden til hjelp og snakk sammen. Håper familien støtter dere og kan hjelpe til.

Skulle du ha behov for å snakke med andre engleforeldre, så vil jeg anbefale deg å bli medlem på http://www.englesiden.com.

Take careemoticon
 
Så utrolig trist.. :( Håper det går fint for seg tross alt, go at dere får noen gode minner å se tilbake på med jenta deres..

Sender dere masse styrke og gode klemmer..
..og håper på at dere snart får oppleve å få en frisk liten baby... <3
 
Dette var trist å lese:( lykke til videre. Ta vare på hverandre i den tøffe tiden.
 
tuusen takk for omtanken jenter. Nå er det hele over, vi har sett henne og det hele var en fin opplevelse. Nå kan eg se fremover igjen :) lykke til med de søte små alle sammeen ;)
 
Så trist å høre, sender en god klem. Håper du snart får et nytt mirakel i magen :)
 
Masse gode klemmer og tanker til deg...og de aller beste ønsker for fremtiden
 
Masse gode klemmer og tanker til deg...og de aller beste ønsker for fremtiden
 
Back
Topp