tripptrapp stol

LadyInRed

Flørter med forumet
Når tenker dere å begynne å la de små sitte selv i en tripptrapp stol?? går jo feks ann å legge masse puter/pledd irundt?

Jeg har Stokke Tripp Trapp med tilhørende bøyle og pute, og skulle hun sitte der nå hadde jeg ikke trengt noen støtte. Vi har prøvd den et par ganger, men ikke lenger enn et halvt minutt...[8|]

Vet egentlig ikke så mye om det, hun klarer fint å sitte den lille stunden hun sitter, men kanskje prøve litt lenger når hun blir et halvt år kanskje? Det har hvertfall jeg tenkt, hvis ingen andre her har "fasitsvaret"[:)]

jeg tenkte å begynne når hun er rundt 6 -7 mnd. Hvis hun kan sitte selv da.

Dem skal ikke sitte i slike før dem klarer å sette seg opp selv. Blir ikke å la henne sitte i en sånn før hun klarer det. Tar ingen sjanser ang ryggen hennes. 

Har den stokke med ekstra ryggbøyle. men komme rikke til å bruke den før han kan sitte selv. vippestol er så fin enda så [:)]

Har ikke kjøpt en sånn enda... Blir å vente til hun kan sitte selv,
nå har jeg henne bare i vippestolen og den liker hun godt!

ORIGINAL: lanoliten

Har ikke kjøpt en sånn enda... Blir å vente til hun kan sitte selv,
nå har jeg henne bare i vippestolen og den liker hun godt!

samme her [:)]

Mi har fikk sånn til jul å begynte å bruke den da, ho sitter kjempe greit i den..
Snakka med fysioterpaut om det å ho sa det var helt ok så lenge det ikke var lenge å jeg så jo om ho satt greit eller ikke..
Så den sitter ho i når ho får grøt :)

Back
Topp