Trippeti trapp :)

Mammaia 81

Elsker forumet
Da har vi fått tripp-trapp'en i hus, og den er så fiiiiiin :)
Valnøtt ned beige/hvitstripete pute!
Kanskje kjedelig farge, men veldig veldig fin :)
Har høytidelig innviet den med første grøten allerede :)

Er kjempefin:) gleder meg til.våres skal tas i bruk. Hun sitter ikke ennå, så vi venter litt ;)

Grattis [:D]
Vi fikk tripp trapp til jul, geniale stoler [:D]

Hehe.. vi har også fått vår for en uke siden eller noe sånt. Hvis med hvit og blå pute ;) Også fikk datteren vår rosa pute, slik at hun også fikk noe nytt når lillebror fikk så mye fint [:D] Geniale stoler [;)]

Vi fikk tripp trapp til jul... Og tulla elsker den.. ho syns det er kjempe stas å sitte i den og mye bedre å gi grøt når ho sitter i den.. blir mer rett høyde [8D]

ORIGINAL: KatrineH

Vi fikk tripp trapp til jul... Og tulla elsker den.. ho syns det er kjempe stas å sitte i den og mye bedre å gi grøt når ho sitter i den.. blir mer rett høyde [8D]

Syntes det gikk kjempefint å bruke den ja :)
Vi prøvde en sån sofus-stol (er det det den heter, den du kan "brette" på midten og få stol og bord?)
i jula, og det var stas :)
Han sitter jo ikke selv enda, men min lille korpulente sønn fyller ut den bøylen ganske bra,og får nok støtte til å sitte de minuttene han får grøt, og han storkoser seg :)

Er Navnefestgave ra mamma og stefar, men kjøpte den på forskudd, for den var på tilbud på Bohus nå!
1249,- mener jeg det var!

Vi fikk også tak i tripp trapp stol på torsdag. Svart stol og hvis pute med sorte prikker. Snuppa ble veldig fornøyd da jeg satte henne i den, men kommer nok til å bruke vippestolen til måltidene en liten stund til. Hun bøyer seg så framover når hun sitter, så da blir det vanskelig å få i henne noe mat.

ORIGINAL: Mammaia 81

ORIGINAL: KatrineH

Syntes det gikk kjempefint å bruke den ja :)
Vi prøvde en sån sofus-stol (er det det den heter, den du kan "brette" på midten og få stol og bord?)
i jula, og det var stas :)
Han sitter jo ikke selv enda, men min lille korpulente sønn fyller ut den bøylen ganske bra,og får nok støtte til å sitte de minuttene han får grøt, og han storkoser seg :)

Er Navnefestgave ra mamma og stefar, men kjøpte den på forskudd, for den var på tilbud på Bohus nå!
1249,- mener jeg det var!

Ho sitter ikke selv enda her heller men klarer å støtte seg opp så ho henger ikke no... hvis ho henger så støtter jeg henne opp med vogn dyna bak... så da er det null stress [:D]

Lurt å passe på når det er tilbud [:D]

vi har Antilop fra Ikea nå, synes den er kjempebra nå når han ikke er så god på og sitte enda. Sitter bedre i den enn i Tripptrapp foreløpig. Men etterhvert skal vi kjøpe Tripp Trapp for det er jo en stol man nesten ikke kan vokse ifra.

Tripptrapp er herlig... her har vi tre stk nå, gleder meg til de to minste kan bruke sine. Har kjøpt brukt vi da, har nok spart noen kroner... 1000,- til sammen! Må kjøpe til i hvertfall en pute, og et par bøyler. Men, bare småtterier i forhold til om vi skulle kjøpt alt nytt [:D]

ORIGINAL: plingrid

Tripptrapp er herlig... her har vi tre stk nå, gleder meg til de to minste kan bruke sine. Har kjøpt brukt vi da, har nok spart noen kroner... 1000,- til sammen! Må kjøpe til i hvertfall en pute, og et par bøyler. Men, bare småtterier i forhold til om vi skulle kjøpt alt nytt [:D]

Kjempelurt å kjøpe brukt ja! Hadde gjort det samme om vi ikke hadde fått i gave :) Men puten og bøylen kjøpte vi selv! Vet du forresten om de nye plastbøylene passer de gamle stolene? Man får vistnok ikke kjøpt de gamle tre-bøylene lengre! Masse artige farger å velge mellom på putene da, selv om jeg valgte kjedelig :)
Fiiine tvillinger du har forresten :) Var det 2 gutter?

Kjempelurt å kjøpe brukt ja! Hadde gjort det samme om vi ikke hadde fått i gave :) Men puten og bøylen kjøpte vi selv! Vet du forresten om de nye plastbøylene passer de gamle stolene? Man får vistnok ikke kjøpt de gamle tre-bøylene lengre! Masse artige farger å velge mellom på putene da, selv om jeg valgte kjedelig :)

Oisann, har jeg ikke sjekka gitt! Håper de passer... vet den lokale møbelbutikken har hatt trebøyler tidligere, og siden de selger lite ifht andre butikker håper jeg de har enda [:D] Hehe! Ja, fargene er jo utrolig fine. Skikkelig sterke [:)] Vurderer å male stolene da, men vet flere som har hatt problemer med å få de "platene" til å passe inn i sporene etterpå, så vet ikke om jeg tør.
Takktakk, nei, det er gutt og jente [;)] Thale til venstre på bildet, og Halvor til høyre [:)]

Må sikkert gå an å lure det til på et vis uansett :)
Går sikkert an å ikke male akkurat i sporet om man vil male dem kanskje?

Kjempefine navn :)

Oisann, har jeg ikke sjekka gitt! Håper de passer... vet den lokale møbelbutikken har hatt trebøyler tidligere, og siden de selger lite ifht andre butikker håper jeg de har enda [:D] Hehe! Ja, fargene er jo utrolig fine. Skikkelig sterke [:)] Vurderer å male stolene da, men vet flere som har hatt problemer med å få de "platene" til å passe inn i sporene etterpå, så vet ikke om jeg tør.
Takktakk, nei, det er gutt og jente [;)] Thale til venstre på bildet, og Halvor til høyre [:)]

Jeg fikk beskjed på Barnas Hus at de gamle trebøylene er trekt tilbake av produsenten pga en ulykke i England...
Den trebøylen de solgte på slutten, måtte man file litt i sporet på stolen for å få plass til den... Og de fikk man også sånn støtte i ryggen til... de helt gamle passa uansett...
De nye passer kun til de nye fikk jeg beskjed om men har ikke prøvd... kan jo hende de kan funke på samme måte...
Ellers kan du jo se om du får kjøpt bøylene på finn også...??
Hvis du skal male de kan du jo pusse litt på platene før du maler de, slik at de passer etter at du har malt... tanta mi malte og det gikk veldig fint [8D]

Gleder meg til å ta i bruk våres også.. Han skal ha den jeg hadde når jeg var liten[:D]

Hmm, her prøver jeg å få tak i en sånn en brukt, men ikke lett gitt.... kan få to gammle, men uten bøyle og de går jo ikke an å få kjøpt lenger. Ingen i Aust agder som selger sånn [:(] Hun ene som selger i AA, hun svarer ikke på mail. Så må nok ta meg en Oslotur, ja....

Så fint at babysen din liker den!!! Hørtes bra ut!!!! [:D]

ORIGINAL: avelilith

Hmm, her prøver jeg å få tak i en sånn en brukt, men ikke lett gitt.... kan få to gammle, men uten bøyle og de går jo ikke an å få kjøpt lenger. Ingen i Aust agder som selger sånn [:(] Hun ene som selger i AA, hun svarer ikke på mail. Så må nok ta meg en Oslotur, ja....

Så fint at babysen din liker den!!! Hørtes bra ut!!!! [:D]

Kjedelig da :( Kan man ikke bestille den på nett fra noe sted da? Det må da være mulig? Vet jeg sleit med å finne den på nettsidene til Barnas hus, men kanskje det er andre aktører som har?
Lykke til i alle fall :)

Back
Topp