Tripp trapp

Nuts

Betatt av forumet
Noen som vet om det går an å få tak i bord til å feste på Stokkes tripp trapp-stol?

Tror ikke det! sjekka stokke sin nettside?

Har hatt sånn stol i noen år nå, men har ikke hørt om at det finnes
bord å sette foran[8|][8|]

Sukk, på Stokkes nettsider står det ikke noe om det.
Kjipt. Det hadde vært så kjekt. Jaja, man kan ikke få alt man ønsker seg... [:(]

Jeg ser ikke helt greia med det jeg da... Jeg mener, man sitter jo som regel ved bordet når man spiser!

ORIGINAL: Wibe^

Jeg ser ikke helt greia med det jeg da... Jeg mener, man sitter jo som regel ved bordet når man spiser!

Enig i det, men kjøkkenbordet vårt er høyere enn vanlige bord (vi voksne sitter på barstoler) så da blir det litt vanskelig for snella å bruke det når hun skal spise selv.

ORIGINAL: Nuts

Enig i det, men kjøkkenbordet vårt er høyere enn vanlige bord (vi voksne sitter på barstoler) så da blir det litt vanskelig for snella å bruke det når hun skal spise selv.

Aha, I see....

Men de gode gammeldagse stolene med brett foran og som kan gjøres om til "bil" eller sånn at de sitter lavt koster bare 500 eller 400 kr ny... på rudo helgesen! Hadde sikkert kosta mer enn det for et brett hvis stokke hadde hatt?!?

ORIGINAL: Nuts

Aha, I see....

Men de gode gammeldagse stolene med brett foran og som kan gjøres om til "bil" eller sånn at de sitter lavt koster bare 500 eller 400 kr ny... på rudo helgesen! Hadde sikkert kosta mer enn det for et brett hvis stokke hadde hatt?!?

Ja, kanskje jeg skal sjekke ut det. Takk for tipset! [:D]

Elles så har IKEA stol med bord!

Enig i det, men hver sin smak:)

stokke har ikke bord til tripp trapp fordi deres filosofi er at barn og voksne skal samles rundt bordet derfor har de valgt å ikke lage den muligheten[;)]

Back
Topp