Tripp trapp vs Kiddo

Er en stol som ligner på Tripp trapp. Litt billigere, tror jeg. Har ikke tenkt å sette han i stol ennå, hehe [:)] Men tenkte å kanskje ønske oss til navnefesten, jul e.l. Eller evt penger for de er vel ganske dyre.

Vet ikke noe om Kiddo. Men, har skikkelig trua på Tripp Trapp! Har tenkt å kjøpe det til Gabriel nå. Det har liksom eksistert i alle år.[:)] Lurt å ønske seg til navnefesten, vi fikk høystol til GAbriel da han hadde navnefest.

(forresten: Mange billige brukte på finn.no[;)])

ORIGINAL: lovibem

Hva er kiddo?

http://www.sandvik.no/default.aspx?menu=620

vi har trip trap stol, den har jeg hatt selv når jeg var liten og den er like fin enda[:)] skal male den hvit før Athelie skal få den, for akkurat nå er den sånn stygg rødfarget[8D] den har sønnen min hatt også, og han bruker den enda![:)]

KIDDO!![:D] Mene æ da. Like den bedre fordi setet på kiddoen e bredere enn tripptrapp. Tripp trappen e på en måte så smal. Pluss at man ikke trenger verktøy for å regulere kiddoen.[:)] Men til å begynne me har æ villa brukt ikea-stolen. Sitter bedre i den.[:)]

vi skal bruke den tripp trappen jeg hadde som liten...skal bare male den hvit[;)] jeg syns den kiddo ser litt ustødig ut jeg[8|]

Kiddo hørtes jo veldig grei ut,synes jeg.Kan jo t.o.m legge den sammen slik at den ikke tar så mye plass når den er i bruk

jeg liker ikke at barnestoler kan klappes sammen jeg...[:o] så vi har tripptrappen til jr, og det skal lille nøste ha også.

Definitvt tripp trapp.Har det til junior på 2 år,og tror fortsatt han kommer til å bruke den en gooooooooooood stund,så får begynne å sjekke på finn til snuppa når den tid nærmer seg.

Vi har tripp trapp, og en venninne som har Kiddo.. Den der kiddo stolen er noe rikkelaktig dritt! Hun ønsket seg tripp trapp, men fikk kiddo fordi den var billigere.. Nei, bruk heller de ekstra pengene! Tanta mi bruker ennå stolene fra barna hennes var små, så de er 16 år gamle, og du kan knapt se at de har vært brukt!

ORIGINAL: barn nr 4

med puter i sitter de godt, følger vel med i kiddo. ikea sin har så lange utsående bein så den står iveien overalt. kiddo er bra siden den er lett å flytte setet opp og ned. husk sele i alle barnestoler, greit å venne barn og voksene til sele med en gang. plutselig ringer det på døra og en går fra barnet i stolen,da er det greit m sele, samme med valg av stol i forhold til bord, pass på att ikke barna kan spenne fra i bordet så de vipper bak og rett i gulvet.....

Heilt enig at ikea sine stoler altid er i veien pga. beina!!
Men eg vil ikkje anbefale å alltid bruke seler i stolen [&:] Eg opplevde ein gong ei lita som satte fast i halsen, og det var IKKJE særlig gøy at ho hadde sele på [:o] Eg stressa som ein gal, for ville jo helst "rive" henne ut av stolen i ein fart, men så måtte eg klure med selen først. Det gikk bra altså [:)]

Ang. TrippTrapp vs Kiddo...har ikkje særlig erfaring med Kiddo, men både eg og søskna mine har TrippTrapp stolene me fekk då me var små. Søstera mi har brukt sin til tre barn i tillegg. Ser den er brukt, (skulle bare mangle etter 35år) men er like stødig og god fremdeles.

Back
Topp