Tripp, trapp, tredjemann?

Oliventre

Elsker forumet
Juliknøttene 2022
Augustlykke 2022 ❤️
Har aldri hatt noe dagbok her før, men tenkte det var en greit sted å lufte hodet på, da jeg synes det var topp å henge her i tidligere PP!

Har to barn fra før, født i 19 og 22, og nå trooor jeg vi er i samme båt om å prøve på en tredjemann. Det blir i så fall etter sommeren, som jeg tenker er helt topp.

Har blitt veldig fort gravid (to MA mellom 1&2) men traff nesten på første forsøk alle gangene.

Begynner dog å ha alle andre praktiske tanker rundt en tredjemann.

2 vs 3, vi blir i mindretall. Vi er ikke bortskjemte på barnevakt, men veldig rause med hverandre og får alltid dra/gjøre det man vil, mens den andre er hjemme. Hvordan i alle dager løser man det med tre.

Teit eksempel, men ferier? Føler alt av turer og reiser er 2+2, altså to voksne og to barn. Må jo koste en evighet mer med tredjemann :bag:

Jeg har gitt bort så å si alt som omhandler baby, da minsten straks er to, og vi var «ferdige» så må må jo ha samme kostnader igjeeen. Men klarer ikke riste fra meg tanken på at en tredje hadde gjort oss enda mer til en gjeng, og jeg kjenner jeg har sikkelig lyst på en til.

Tenker også at vi er kjempeglad for to friske og raske barn, burde vi si oss fornøyd med det? Var aldri redd for at de første skulle være syke på noen måte, men kjenner jeg kan tenke mye mer på det nå som vi har de å ta hensyn til.

Nei nå ble det mye oppgulp fra meg, del gjerne tanker hvis du fikk noe ut av dette :D
 
Har vært alene med begge to siden torsdag, da mannen har vært på hyttetur og utdrikningslag.

Helgen har vært veldig fin, men skjønner virkelig ikke hvordan jeg skulle gjort det med 3?! :greet025 Altså, hvordan finner man på ting ute av hus med to som løper hver sin vei, og eventuelt en liten baby i vogn? Forstår jo at de blir eldre og det bare er en kort periode, men føler vi hadde blitt låst veldig til nabolaget det første året :dance008
 
Back
Topp