Kommer de helt uten bøyle nå? Er det andre systemet like funksjonelt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi måtte kjøpe bøylen i tillegg. Kjøpte først new born seat og skaffet oss bøylen når han ble for stor for New born;-)
De må du nok se etter på finn eller noe i den duren.Men nå selges jo ikke bøylen lengre? Tenker du på det med plast? Vi hadde trebøyle sist men finner ikke nå
Det var foreldrene mine som kjøpte bøylen og var plast ja. Kan ikke huske å ha sett i tre. Husker vi hadde tre da jeg og broren min var småMen nå selges jo ikke bøylen lengre? Tenker du på det med plast? Vi hadde trebøyle sist men finner ikke nå
Men ser for meg at brukstiden blir redusert? Altså at de vokser ut av den fortere?Det er bøyle i plast og ryggstøtte. Fungerte helt supert her! Mye bedre enn trebøylen, syns jeg.
Angrer meg ihel på at vi ønsket oss den stolen. Den er jo oppi 3000kr nå. Med sete, bøyle, pute og brett. Skamdyrt![]()
Nei da. Min datter på 2 år og 3 mnd sitter i stolen med bøyle enda. Vi har tatt bort ryggplaten, men ett spisested vi pleier å være på så har de kun tripp trapp med ryggplaten og det går fint enda det også. Hu er ganske lang og veier 14 kgMen ser for meg at brukstiden blir redusert? Altså at de vokser ut av den fortere?
Nei da. Min datter på 2 år og 3 mnd sitter i stolen med bøyle enda. Vi har tatt bort ryggplaten, men ett spisested vi pleier å være på så har de kun tripp trapp med ryggplaten og det går fint enda det også. Hu er ganske lang og veier 14 kg
Det trodde jeg og, men den gjør ikke det. Ryggstøtten tar man av etter hvert som barnet sitter stødig, så da blir det mer plass. Holder like lenge som trebøylen.Men ser for meg at brukstiden blir redusert? Altså at de vokser ut av den fortere?
Ja det gjør den jo. Vi hadde ikke den til datteren siden vi fikk stolen i gave når hu var 5 mnd. Men vi skal kjøpe på nyfødt stolen til den nå og låne en gammel tripp trapp av svigers til datteren.Ok![]()
Har vel uansett ikke noe valg - men får kjøpe når det er behov for dethar kjøpt den nyfødt stolen nå, og den blir vel brukt litt først
![]()
Det trodde jeg og, men den gjør ikke det. Ryggstøtten tar man av etter hvert som barnet sitter stødig, så da blir det mer plass. Holder like lenge som trebøylen.
Enig. Men så dyr. Ja spisebrettSynes tripp trapp er genial jegbrett??
Jo. Veldig veldig greitDet trenger du ikke da![]()
Enig. Men så dyr. Ja spisebrett![]()
Ja veldig greit syns vi ogsåHadde ikke klart meg uten spisebrett. Slipper hakk i mitt nye spisebord, og det er mye lettere å rengjøre.