Tripp trapp stol

Oktoberjenta

Elsker forumet
Siden barnas hus har tilbud på dette har vi tenkt å skaffe oss denne stolen. Men så lurer vi på om det er vits i å kjøpe newborn setet? Den kan jo brukes opp til 9kg står det og våres nærmer seg sikkert 6kg nå. Har dere fått mye bruk for det setet eller klarer man seg fint uten frem til de kan sitte på selve stolen selv?

Vel, vi får begge deler til jul:) Mange vil vel kanskje mene det er unødvendig med new born sete, da de vokser jo nesten ut av det med engang nå;) Jeg vil ha han til matbordet fortest mulig, så jeg var ikke i tvil om at vi ønsket det og...
Dessuten skal vi ha 1 barn til om 2års tid, og da har vi jo new born sete til h*n:D;)
Her veide han forøvrig 5000g i går på 6 ukerskontrollen:)

Vi bruker setet hver dag og regner med å gjøre det ei stund til :) synes det er kjempe kjekt å ha hu ved bordet når vi spiser og hun er våken :)

Da tror jeg vi går for det setet også:) hun her er veldig mye våken på dagtid så vi får sikkert en del bruk for den. Og som Synnøve så tenker vi og en ny om 2-3 års tid, så da har vi hvertfall det setet klart

Vi er veldig glad i newbornsetet :) Mie liker å være litt oppe i høyden og følge med, så hun sitter der når jeg er på badet, vasker, lager mat osv. Da får hun med seg ting som skjer og jeg syns det er lettere og snakke med henne enn om hun skulle ligget på gulvet eller sittet i vippestol :)

Vi har hatt det i noen uker nå, storfornøyd!! Det er helt genialt, og jeg angrer ikke et sekund! :) Han trives kjempegodt i det. Han er en stor gutt på 6 kilo nå, så han når nok 9 kilo lenge før 6 mnd ;)

Storebror synes det er kjempestas å ha lillebror ved siden av seg ved matbordet :love2:love2 (og gjerne heeeelt inntil seg :P og gjerne musse og susse på han, istedenfor å spise selv ;) )

Vi har det setet vi også, var noe jeg absolutt ville ha. Men mini er visst ikke like glad i det som meg, så det er ikke så myr brukt :-(
Her vil hun mye heller sitte i vippestolen sin når hun er våken :-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Vi er veldig glad i newbornsetet :) Mie liker å være litt oppe i høyden og følge med, så hun sitter der når jeg er på badet, vasker, lager mat osv. Da får hun med seg ting som skjer og jeg syns det er lettere og snakke med henne enn om hun skulle ligget på gulvet eller sittet i vippestol :)

Smart! :) jeg har syntes det har vært kjedelig å ha henne i vippestol på gulvet når vi er på kjøkkenet, men nå kan det bli andre boller :) skal også få det til jul :)

Vi elsker det setet! Om de har bra tilbud på Barnas hus, er det bare å gå for det. Det varer jo ikke lenge, så det rekker ikke å bli slitt etter ett barn, så vi kjøpte vårt på finn. De ligger stadig ute der til nærmest fast pris 5-600 kr. Kunne ikke se at det var brukt:)

bruker newbornetet masse flere ganger om dagen stort sett, nå vi sitter til bordet (sitter ved storebror, det er stas) og hun sitter i det når jeg lager flasker, rydder på kjøkkenet, baker/lager mat osv. bytter på det og vippestolen i slike situasjoner :-)

Jeg er superglad i det setet! Vi har ikke vippestol,så hun bruker det mye. Hender jeg tar det av stolen og ned på gulvet, for da vipper det. Hun er 7 uker,og selene er stramme allerede. Hun er lang,men håper å få brukt det litt utpå nyåret.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi hadde ikke newborn setet til storesøster og det angret vi veldig på. Kjøpte setet til lillebror lenge før han ble født. I dag fikk vi selve stolen i hus også, dåpsgave på forskudd fra svigers :) Gleder meg til å ta det i bruk. Han er som regel alltid våken rundt middagstid og liker å følge med på hva vi driver med, så tror det bli koselig å sitte hele familien rundt bordet :)

Det setet er genialt :) Lillesnupp elsker og sitte i det og det er kjekt og få de opp i høyden :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Har tenkt på det setet mange ganger, men finner ut at jeg ikke er så mye på kjøkkenet der stolen dtår og jeg gidder rett og slett ikke flytte den rundt heller. Så kjøpte det ikke til storesøster og heller ikke nå. Bruker babybjørnen om jeg må henne med rundt her. Ellers får hun ligge i vippestolen alene om jeg raser rundt inne eller skal ut en tur

Vi veeeenter på det, glede meg te å få det..
Heilt typisk at ho e våken når vi ska spise, så da har vi hatt ho i vippestolen oppå bordet, men da ser ho oss ikkje å blir sur....
Så glede meg veldig tel å få det...
Siste ungen vi ska ha, men regne me eg får det solgt etterpå :)

Vel, vi får begge deler til jul:) Mange vil vel kanskje mene det er unødvendig med new born sete, da de vokser jo nesten ut av det med engang nå;) Jeg vil ha han til matbordet fortest mulig, så jeg var ikke i tvil om at vi ønsket det og...
Dessuten skal vi ha 1 barn til om 2års tid, og da har vi jo new born sete til h*n:D;)
Her veide han forøvrig 5000g i går på 6 ukerskontrollen:)
Vet du hva new born settet koster?:-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp