Tripp trapp stol ...

Augustfrø

Flørter med forumet
Da har jeg akkurat kjøpt tripp trapp stol på tilbud på babyshop.no (999,- istedenfor 1599,- veldig fornøyd!). Kanskje litt tidlig ennå, men vet at jeg vil ha en før eller siden.

Jeg endte med å bestille hvit stol. Og er nå litt bekymret for om den alltid vil se skitten ut med mindre den vaskes grundig hele tiden. Og vil f.eks. tomatsaus sette varige flekker? Noen som har hatt hvit barnestol før som har en formening?

Gratulerer! Jeg skal gå til innkjøp av dette nå. Det finnes et nyfødtinnlegg å sette i stolen, slik at ungene kan bruke stolen med en gang. Dette er veldig nyttig når de blir interessert i omgivelsene, for da får mamma frie hender til så mye annet. Har en nabo som har dette, og anbefaler det sterkt. Babyshop selger ikke nyfødtinnlegget, men et annet et som kan brukes fra de kan sitte selv. Barnas hus derimot, har nyfødtinnlegget. Stolene er lakkerte, så jeg kan ikke tenke meg at tomatsaus blir der for alltid. Tørke av den må du sikkert, men de skal være lette å rengjøre. Stolen kan også spyles i dusjen en gang i blant.

Vi har hvite stoler til 3 og 4 åringen. De er like pene og enkle å bare tørke av. Flekkene setter seg ikke:)

Sophia 14.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Har også hvit stol til gutten vår som snart er 4. Ingen varige flekker. Den må vaskes ganske ofte, så kanskje ikke den mest praktiske fargen, men du har uansett gjort et godt valg av stol :-)

Tripptrapper er skitne alltid uansett farge, vi har 2 kirsebær (tror jeg..) og en hvit, vasker like ofte;-) fulle av mat og fingermerker:-)

Her var tripptrapp det eneste vi hadde kjøpt før hun ble født-med nyfødtsett. (Fikk den også til 999,-) Helt genialt!!!! 7-åringen bruker fortsatt sin, og skal ha den leeeeeenge enda. Super investering!

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp