Tripp trapp stol vs. Kiddo

Mitchi

Elsker forumet
Hvilken stol er best? Noen som har erfaringer med disse stolene?
Vurderer å kjøpe.. Vet at Kiddo stolen kan legges sammen, så det er jo et pluss. Men er veldig usikker på hvilken jeg skal gå for...

Vi har tripp trapp stol. Vet ikke hvordan den andre er ifh til den, men jeg er veldig fornøyd med den vi har ialelfall. Kan justere mye på den så hu kan ha den i mange år. Er ikke så mye hjelp i meg:p

Ettersom jeg leser på nett er mange fornøyd med kiddo da den er lettere enn tripp og lettere å slå sammen ta med på fjellet og bla bla bla ..

Tror dette blir en smak og behag sak og ut i fra hva en er vandt med..

Men om jeg skulle velge hadde jeg valgt Kiddo

Aldri hørt om kiddo, men vi har tripp trapp. Kjøpte den fordi den kan brukes i maaaaaaaaaaaaaaaaange år og fordi jeg syns de er skikkelig fine[;)] Stemmer forsåvidt at du ikke kan dra med tripp trappen på hytta og sånt, men det løste vi ved å kjøpe en liten stol som kan henges på de fleste bord. Den tar null niks plass og ligger fast i bilen slik at vi kan bruke den også på småbesøk til folk uten barn(estoler). Kostet ikke særlig heller [:D] http://www.babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?func=frontend.show&func_id=23937&template=product_info&open=11

Ville bare si at Tripp Trapp er på tilbud på Barnas Hus nå.
Vi har 2 og er kjempefornøyd (men så er jeg litt innhabil som sunnmøring da ;)

vi har stokke sin tripp trapp stol å kiddo sin men bruker bare stokke stolen synst den andre er drit dålig. har babysete til stokken men d trur je ikke d er til den andre, så eg hadde gått for stokke sin tripp trapp stol

Eg har brio sin tripp trapp stol te Emil, kjempe fornøyde [8D]
Mamma har kiddo sin stol, Eg o hadde litt vansker me å valga kass eg ville ha, men jekk for tripp trapp stol, den kan han ha lengre, føle dei e finare å sjå te å bedre å sitta i , god ryggstøtta [:)]

Vi har Brio tripp trapp stol. Kjøpte den fordi den var kåret til best i test i Foreldre og barn tidligere. Så hvordan andre stoler er vet jeg ikke, for jeg har hverken kikket på eller "prøvd" andre stoler. Og til å ha med på hytta, bort på besøk osv. skal vi kjøpe en sånn for å henge på vanlig stoler, for de er så enkle å ha med seg. Sånn for å henge på bordet er jo like enkelt, men synes de ser så skumle ut...

http://www.babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?func=frontend.show&func_id=29850&template=product_info&open=11

Jeg syns kiddo er litt "enkel"... Hadde vi ikke fått den stolen i gave, så hadde vi kjøpt brio sit eller stokke tripp trapp... brio sit vant jo tv2 hjelper deg test... 

Back
Topp