Tripp trapp med Stokke Newborn?

EmVee

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Jeg vurderer å kjøpe. Tripp trapp har de jo til de begynner på skolen, men jeg hater hvordan de ser ut :sorry:
Men så virker det så praktisk at baby kan «sitte» med oss ved middagsbordet fra nyfødt av.

Andre alternativ? Hva skal dere bruke?
 
Har ikke satt meg inn i andre alternativer, men vi skal ha Stokke tripp trapp med newborn-sete :)
Har tripp trapp til eldste også, men han fikk det ikke før han var 6 mnd og skulle spise selv. Fram til da lå han i babynest i sofaen mens vi spiste middag der :p
 
Vi har kjøpt dette. Tripptrapp kan jo brukes kjempelenge og er en god investering, føler jeg da :) Venninna mi har en stol fra Stokke Steps, og er superfornøyd med den. Den får du også diverse nyfødt og babytilbehør til.
 
Et must her i gården i alle fall :) Jeg synes ikke noen av de andre alternativene er særlig pene heller, hehe, men vi bestilte i kul farge og med gravering av navn direkte fra Stokke forrige gang, og den er faktisk ikke så verst!
 
Har kjøpt tripp trapp med newborn sete vi og. Syns egentlig den er ganske fin jeg, så vurderte aldri alternativer.
 
Har tenkt å kjøpe tripp trapp, og har kjøpt newborn seat på finn :) Syns det virker både praktisk og syns heller ikke den er så ille designmessig :)
 
Vi har Stokke sin tripp-trapp etter storesøster, hun vil at lillesøster skal ha den ☺️ Så hun sitter mye på vanlig stol ved matbordet nå. Så skal vi kjøpe ved newborn sete, for det var genialt sist. Da lånte jeg bare av ei venninne ☺️
 
Stokke er et tidløst og flott designmøbel! Kan også brukes lengee en skolealder :)
Investering for min del
 
Tripptrappen er genial. Hadde aldri kjøpt noe annet.

Men du, kjøp en kul farge. Vi har oransje til gutten vår. Blir ny til nestemann også.
 
Vi har stokke tripp trapp til største. Vurderte å bytte den ut med stokke steps til både han og lillebror, den er litt mer moderne. Men landet likevel på tripptrapp da den er mer klassisk og virker mer praktisk.:)
 
Tripptrappen er genial. Hadde aldri kjøpt noe annet.

Men du, kjøp en kul farge. Vi har oransje til gutten vår. Blir ny til nestemann også.

Er så skuffa over fargene de tilbyr nå :/ Forrige gang hadde de mange fine, klare farger å velge i - nå skal visst alt være pastell... Storesøster har brannbilrød, hadde så lyst på knallgrønn denne gangen!
 
Kjøpte Tripp trapp sist jeg var på senter. Synes også fargene er litt kjedelig, men endte opp med Moss green. Newbornsete har jeg kjøpt brukt. Tar vare på stolene til mine blir store, så kan de velge om de vil ha dem eller ikke. Har god plass på kvisten :happy:
Aldri hatt stol så tidlig før, så spent på hvordan det blir. Men tror det blir godt til ryggen om ikke annet
 
Mulig Stokke steps Har nyfødtsete? Men de liker ikke jeg
 
Er så skuffa over fargene de tilbyr nå :/ Forrige gang hadde de mange fine, klare farger å velge i - nå skal visst alt være pastell... Storesøster har brannbilrød, hadde så lyst på knallgrønn denne gangen!

Åh. Har ikke sett hva som tilbys nå. Jeg håper på knæsj selv.
 
Jeg er ingen fargeklatt så at det er beige og duse farger passer meg midt i blinken :laughing002
 
Er så skuffa over fargene de tilbyr nå :/ Forrige gang hadde de mange fine, klare farger å velge i - nå skal visst alt være pastell... Storesøster har brannbilrød, hadde så lyst på knallgrønn denne gangen!

Kjøp brukt og mal den da? :)
 
Kjøp brukt og mal den da? :)

Vil gjerne ha med gravering til lillesøster også, så det blir likt :) Men de har den røde fremdeles ser jeg, så da spørs det vel om vi bare får kjøre samme igjen.
 
Blir tripp trapp her også. Jeg er så "kjedelig" at jeg valgte vanlig trefarge denne gangen. Synes de var stygge før, men nå har jeg ombestemt meg! Veldig praktisk ifht annet interiør :) jeg kjøpte et brukt babysete sist, er fornøyd med det. Nå har det forsåvidt kommet et nytt ett som skal være bedre liggestilling på, men vet ikke om jeg hadde giddet å bruke penger på det ifht å kjøpe brukt til et par hundrelapper. :)

Synes Stokke steps er fine! Men vet ikke hvor praktiske de er når ungen blir større?

Vi brukte forsåvidt IKEA sin barnestol mye sist, fordi den er så lett å flytte rundt på. Grei å ha til barselbesøk også etterhvert, eller til å ta med.
 
Jeg lurer på å kjøpe en gammel tripp trapp stol og male den jeg.

Vi kjøpte ny stol og tilbehør til storesøster, men nå trenger ikke hun tilbehøret lenger så da kan hun sitte på den gamle stolen også kan baby få den nyere stolen med newborn seat og det andre :)
 
Jeg lurer på å kjøpe en gammel tripp trapp stol og male den jeg.

Vi kjøpte ny stol og tilbehør til storesøster, men nå trenger ikke hun tilbehøret lenger så da kan hun sitte på den gamle stolen også kan baby få den nyere stolen med newborn seat og det andre :)

Jeg har også sett etter brukt, men husk at stolen må være produsert i 2002 eller senere for at newborn seat og annet nytt utstyr skal kunne passe :) De passer visstnok ikke på de gamle modellene!
 
Back
Topp