Hah. Ja! Tror han hadde blitt forbanna om jeg hadde prøvd å dra frem newborn ogigjennjenn [emoji23]Min også [emoji16] Han digger den nye sittemetoden!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hah. Ja! Tror han hadde blitt forbanna om jeg hadde prøvd å dra frem newborn ogigjennjenn [emoji23]Min også [emoji16] Han digger den nye sittemetoden!
Hah. Ja! Tror han hadde blitt forbanna om jeg hadde prøvd å dra frem newborn ogigjennjenn [emoji23]
Er ikke noe "ligge å kose i armkroken" lenger nei [emoji28]Samma her [emoji23] Han nekter å sitteligge på fanget hvertfall, skal FRAM! Du kan jo bare tenke deg hvor mange ganger jeg og mannen er blitt gulpet på pga det ekstra presset mot magen hans [emoji85]
Er ikke noe "ligge å kose i armkroken" lenger nei [emoji28]
Mere "klartre oppover mamma, sånn at jeg kan dra i gardina bak henne" kos..
JuppHahaha, ja! Eller få tak i hestehalen og se om den kan spises [emoji38]
Hahaha, ja! Eller få tak i hestehalen og se om den kan spises [emoji38]
Håret mitt og smykket mitt er nok de fineste tingene han vetvar så lei nå at jeg hentet en barbie til ham, så han skulle få lugge litt [emoji12]
Hahaha, så bra [emoji16]
Ok, dumme meg!
For det første har jeg ikke engang tenkt på at lille skal støtte beina på den.... så her har han dingla med føttene. Tipper han vil sitte bedre når jeg får justert den.
Såååå, hvordan får jeg flyttet den opp? Må jeg skru opp og løsne den ene siden? Eller skal det være nok å dra hardt for å få av "fotbrettet"? *blond*
Omg! Det var ikke enkelt å få dutta det ut, men det gikk til slutt! Satser på at det blir bra!Jeg må løsne på skruene til den øverste stanga for å få løs forbrettetOg så stramme til igjen etterpå.![]()