TrineM83 og ella1

*dreamer*

Forumet er livet
Hei[:)]

Jeg bare lurte på et par ting.
Hvor lenge etter spraystart skal dere til kontroll?
Hva sto det i brevet deres?
I mitt brev sto det: "Etter at du har anvendt Synarela i ca. 3-4 uker og har hatt mens skal du starte med hormonsprøyter, se vedlagt skjema". Hva slags skjema tenker de på? Der det står tid for spraystart og kontrolltime? Eller er det noe jeg ikke har fått? Skal man begynne på sprøyter etter kontrolltimen?

Synes det var litt uklar info fra Ullevål jeg[8|]

HEi hei!! Er litt bedre i dag ja, men sliter fortsatt litt!! MEN dette SKAL gjennomføres og det skal gå bra i løpet av 3 forsøk ihvertfall!!!
Hvordan går det med deg da?? Dumt å si det egentlig for unner ingen å ha det slik, men det er godt å høre at det er fler som har det likt. Jeg å har en jobb jeg elsker og igår fungerte jeg ikke idet heletatt, urettferdig både for kollegaer og brukere!!!
Men vi kommer oss nok gjennom dette[:D]!

Jeg begynner med spray i morgen og skal til kontroll den 21/12. Regner med at det er for at de skal få det til før de starter juleferie!!
Jeg så igjennom alle brevene vi har fått fra Ullevål og vi har ikke fått noe brev der det står det samme som i ditt! Det er jo bare litt over 2 uker fra jeg starter med spary til jeg skal på kontroll, så regner med å få mer informasjon da! Rart vi ikke har fått like brev da[8D]

Er enig i at det er litt uklart er nå det er formulert slik!!
Du kan høre med ella1, hun begynner med spray på mandag og tror ikke hun skal på kontroll før på nyåret så kanskje hun har fått lik informasjon som deg?????

Så godt å høre[:D] Tror man bare må få "deppe fra seg" noen ganger. Det har gått bedre for meg i dag og. Vi jobber vel med litt av det samme, og akkurat som deg så elsker jeg jobben min. Skikkelig trist når man føler at man ikke fungerer[&o] Vi får satse på at det bare går oppover nå! Jeg synes også at det er veldig godt å høre at det er fler som har det likt. Man kan føle seg ganske alene i denne prosessen, så jeg er utrolig glad for at du og ella1 er omtrent samme sted i prosessen som jeg.

Vi kommer oss gjennom det, og jeg har STOR tro på at det går bra i løpet av 3 forsøk!![:D]

Så rart at vi har fått så ulik informasjon! Hva sto det i ditt brev? Jeg må nok ta en telefon til Ullevål på mandag, for jeg skjønner ikke så mye akkurat nå[8D]
Gjør om på overskriften jeg, så kanskje ella og ser det[;)]

Jeg er også veldig glad for vi 3 ligger så likt i prosessen som vi gjør!! Det er å veldig moro at det er første forsøket vårt og jeg er overbevist at vi kommer oss gjennom dette selv om vi depper litt innemellom[8D]!!

Det eneste som stod i brevet mitt var at jeg skulle starte med spray den 5.des og at jeg skal på kontroll den 21. des. Og så var det et informasjonsbrev om nesesprayen og resept på medisinene!! Så jeg har egentlig gått ut fra at jeg får mer informasjon når jeg kommer til kontroll, men kanskje jeg skal ta en telefon til Ullevål på mandag jeg å da!!

Håper du får ei kjempe fin helg[:D]

Hei damer[:D]
så godt du har det litt bedre i dag Trine[:)] Vi er jo sammen om dette her inne,så det er bare å skrike ut om det er noe!!
..kanskje vi kan hjelpe[:)]

Dreamer,jeg fikk samme brev som Trine. Der stod det oppstart på nesespray som er 8.des,og til samtale den 4.januar..sikkert pga juleferien. Synes det er veldig rart at de ikke har skrevet det mer spesifikt på brevet ditt...tror kanskje de har glemt å legge med et brev i papirene dine jeg...Ring de på mandag og hør...ikke no alright å ikke være sikker! jeg fikk høre at jeg skulle gå på nesesprayen i tre uker,men blir nesten fire for meg da....er jo ikke noen som vil jobbe i julen,hehehe

Så gøy at vi starter omtrent samtidig[:D]
masse klemmer med ønske om en god helg[;)]

Vet at ikke alle skal til kontroll etter spraystart. Jeg gikk rett fra spray til sprøyter uten kontroll.
Men hører jo også til en annen klinikk. Hør med klinikken din for å være sikker. Ikke godt å være usikker på behandlingen... Men vil tro det er riktig som det står i brevet ditt.. [:)]

Tusen takk for svar mklu83, jeg tar en telefon for å være på den sikre siden[:D]

TrineM83 og ella1: Da ser det ut som jeg har fått samme brev som dere[;)] Det var i infobrevet om synarela det sto at jeg skulle se vedlagt skjema. Da regner jeg med at jeg skal spraye i 4 uker, men jeg ringer på mandag for sikkerhetsskyld. Hvor mye puregon og crinone har dere kjøpt?

Masse klemmer til dere! Håper dere har en super helg[:D][:D]

SÅ bra at vi har fått lik informasjon da ...hehe[:)]! Ta en telefon du,sikrest det[:)]

Jeg henter ut for en gang på resepten i første omgang...de måtte bestille puregon så vet ikke hvor mye det blir. Har heller ikke hentet ut crinone ennå...så da får jeg se hvor mye jeg får! skal hente det over helga!!!

Klemmer tilbake!! hÅper å at helgen din blir bra[:D]

ORIGINAL: mklu83

Vet at ikke alle skal til kontroll etter spraystart. Jeg gikk rett fra spray til sprøyter uten kontroll.
Men hører jo også til en annen klinikk. Hør med klinikken din for å være sikker. Ikke godt å være usikker på behandlingen... Men vil tro det er riktig som det står i brevet ditt.. [:)]

Samme her..

jeg også hentet ut for en gang på resepten(og forhåpentlighvis den eneste)
Da er det bare 1 dag igjen til jeg er sprayer også...tjohooo[:D]

dreamer,ring ullevål fem på ti-så er du sikker på å komme gjennom..sist satt jeg i kø fra 10 over 10 til 5 på 11..
et lite tips bare[;)] masse lykke til!!

Da er det bare å krysse fingrene,og satse på gode nyheter i januar/februar:)

Lykke til alle sammen[:)]

Back
Topp