Trine82

FjerneErna

Forumet er livet
Åssen går det med deg? Har du fortsatt ikke sett noe til tanta?

ingen tante enda.... men tappen min er helt åpen nå.. så enten har jeg eggløsning, eller så er det tante som er på vei... håper det er tanta.. for samboeren min er på andre siden a landet nå... ser ikke han før på onsdag.. Og jeg skal bli tante... burde vært kjempeglad, men klarer ikke helt å glede meg med dem... rart med det når man ønsker det så inderlig selv... og de har bare vært sammen en kort stund.. Men blir jo stas og bli tante og da [;)]

Da krysser jeg fingre og bein for at det er tanta som er på vei!! Skjønner godt at du syns det er vanskelig at andre blir gravide sånn uten videre. De siste ukene før jeg testa positivt begynte jeg nesten å grine når noen her ikke fortalte at de var gravide.. Og forumet kan jeg jo bare kutte ut- det er verre med ett søsken!! Skal du til gynekologen igjen snart hvis det ikke er tanta som kommer nå eller?

han ville vente til det hadde gått et år da. Og er bare en måned siden jeg var der. og alt var jo bra... >Men tar nok en tur i mars om det ikke har skjedd noe... Men var vanskelig å se hvor glad mamma og pappa blei over at brodern skal ha baby... hun trodde jeg skulle bli den første... Orket ikke sitte sammen med dem å prate baby hele kvelden så jeg la meg tidlig... Jeg er jo glad på deres vegne, men jeg kan ikke noe for den følelsen jeg fikk... men men...

Jeg syns det er så rart at alt kan være bra når mensen ikke kommer.. Var det p-piller du hadde brukt? Var du regelmessig før du begynte med de?
Jeg hadde også gått og lagt meg hvis jeg var deg oh jeg hadde ikke hatt dårlig samvittighet for det heller!!

brukte yasmin p-piller. Sluttet 1 mai. hadde mensen 8 juni og 1 sept. ikke hatt noe siden. Var som ei klokke før jeg begynte på pillene. Hadde mensen hver 35 dag da.. så dette er rart og irriterende. plutselig får jeg kviser, plutselig ømme pupper og plutselig kjenne rjeg ingen ting.. så er tydelig at hormonene er på utur.. håper noe skjer nå snart..... Er jo 7 mnd siden jeg slutta på pilla nå

Da slutta vi på pilla samtidig.. Je kan ikke forestille meg hvor frustrerende det må være å gå sånn og vente [8|] Til oppmuntring kan jeg fortelle at jeg har ei venninne som gikk over ett år før ho fikk igjen mensen etter pilleslutt(ho hadde cyster på eggstokkene)- etter en hormonkur ble ho gravid på første forsøk og på lillejulaften fødte ho ei lita jente [:)] Håper jo du slipper å vente så lenge,men det er håp [:D]

jeg har iallefall ikke cyster. gynekologen sa at det ikke var noe problem for meg å bli gravid med hormonkur. Siden det ikke var noe anatomisk galt.. men han ville gi kroppen litt tid på å prøve å ordne opp selv.. så skal prøve å holde ut 3 mnd til... men kunne ikke den hersens tanta bare komme en gang i måneden dah!!!!!! [:@]

Ikke en gang i måneden,vel- bare en gang!! [:D] Håper du kommer jublende inn her og forteller at du har fått besøk en av de nærmeste dagene!!!

Nei,nei,nei!!! Det er sikkert lureslim!!Ellers får du sykmelde deg og stå på hodet til han kommer hjem igjen!!!

ja men han er i nord norge og jeg e rpå østlandet. jeg ser han ikke før om et par dager.. lenge lever egget da??? max et døgn er det ikke det... står på en dag da... ser han på kvelden på onsdag [:@]

Er det ikke vanlig å ha el-slim mer enn en dag da? Egget lever nok bare ett døgn ja,så vi får håpe at det ikek slippes før i morra kveld hvis det er det som er på gang!!

Trine:
Kan jeg bare få ønske deg masse lykke til og sende masse babystøv til deg?[8|]

Jeg kan egentlig ingenting om det der,men vil vel tro at tappen er åpen til egget enten fester seg eller kommer ut. Krysser fingrene for at dere rekker det og at det klaffer!! Sender babystøv jeg også [:D][:D][:D]

ja er rart med det der... hvorfor skal det være så lett for noen og så vanskelig for andre?! men om det er EL jeg har nå så er jeg sjeleglad for at jeg har det igjen, for det har jeg vel sikkert ikke hatt dette halve året... så da bør tanta dukke opp om ca 14 dager... får prøve å se det positive i dette.. men skulle ønske det kunne klaffe snart.. bare ta tanta mi du tammis [:D]

Jeg sendte tanta mi til Tammis og ho har ikke kommet tilbake ennå..[:)]

Back
Topp