Trine82

Dreams

Forumet er livet
Åssen var det i Thailand?

Har så lyst til å dra dit selv, men blir ikke på noen år ennå[:)]

Gikk det greit å være borte fra barna?

Velkommen hjem[:)]

hei hei og takk takk.. vi hadde det knall i thailand, sol, varmt, masse bading og late dager. God og billig mat. Anebfefales virkelig, men neste gang blir det ikke phuket, dette fordi det var veldig turistpreget, de skulle kaste oss inn på massasjestudioer, skreddere, butikker og boder... litt vel mye mas på stranda også med mye selgere.. neste år blir det krabi med barna.. der er det mindre turistpreget og mer rolig..

vi sydde oss en del klær, Tommy sydde seg dress med vest, 5 skjorter, slips, jeg sydde meg kjole og skjørt og alt dettte ble 4000 NOK. Massasje tok vi hver dag 50 kr for en time. Maten er billig, 200kr for oss to med øl og dessert

flyturen er lang og kan nok bli en utfordring med små barn...

barna hadde det ikke så greit hjemme deseverre fordi de fikk halsbetennels,e måtte på penicillin, hadde høy feber og sov lite. Så mamma var utrolig sliten da vi kom hjem, men sånt har man jo ingen garantier for og hun taklet det bra synes jeg, med god hjelp av familien og naboer.

Høres litt slitsomt ut med sånne plasser som man blir kasta inn osv.. Det skjønner jeg kan bli litt slitsomt, en tenker vel ikke så mye på det når det er første gang en skal reise til Thailand. Da blir det kanskje ofte de plassene som en har hørt om før.

Så billig for klær ja, greit å få det syd til seg selv så det passer perfekt[:)] Så nå må dere bare holde dere der[;)]

Uff, syke barn har en ikke noe garanti for nei. Bra moren din takla det og fikk hjelp!!

Litt lang tur for barna ja, greit og vente litt med å ta dem med da.

Back
Topp