Trine82 hos Gyn

Guttemamma82

Forumet er livet
VIP
Nå logger jeg av, og drar til GYN,... Huff som jeg gruer meg [:@] Men får vel endelig svar på denne rare syklusen min. Er på dag 82 idag og fortsatt ingen tante [:@][:@][:@] Kommer med oppdatering etter timen... [8|]

Lykke til! Håper det går bra!
Du må komme tilbake hit så fort du kommer hjem [:D]
spent nå [:D]

kos og klem

lykke t [:)]

Så spennende å høre fra deg når du kommer tilbake!!!!

Alt så normalt ut [:)] ingen cyster, ingen tegn på PCO eller noe annet galt. Tok masse blodprøver, og de får jeg svar på innen 2 uker. Han mente jeg skulle slappe av og vente og se et halvt år til, så kunne han sette meg på en hormonkur da. Nå kan jeg iallefall slappe av og ikke være redd for at noe er galt. kanskje det som skal til. Jeg fikk se eggstokkene mine og jeg hadde iallefall egg [:)] Men hvordan hormonene er aner jeg ikke...

Får bare slappe av å håpe at syklusen stabiliserer seg de nærmeste månedene, ¨jeg begynner i ny jobb fra 1 desember, så er ikke krise om jeg ikke blir gravid akkurat nå.. bare happy for at alt foreløpig så bra ut [:)][:)]

Så bra da, Trine [:D]
Deilig å vite at det ikke er noe galt...Og det er jo godt å slippe mensen, men skjønner at det er litt dritt når man prøver [;)]
Men da får du slappe av og nyte tiden fremover [:D]

får gjøre det, ordner seg nok tilslutt. Kroppen min ar bare ikke skjønt hvordan den skal slippe eggene enda. For bortskjemt med p-piller i 5 år... [&:] Men nå synes jeg den kan begynne å gjøre jobben sin igjen

har du gått lengre nå enn forrige gang?

ORIGINAL: Godhjerta

Så bra å høre Trine, at alt så normalt ut. [:)]

Vedder på at dette er det som trengs, for å bli gravid.. Visshet om at alt står bra til, og at du nå roer deg ned litt og tenker positivt.

Så lykke til Trine.
Du skal se du får et 2006-barn! [:D]

takk for det [:D] om det ikke blir 06barn så håper jeg iallefall det blir et tidlig 07 barn [:D][:D]
Klem

jeg var på gyn da jeg var midt i syklusen ca, alt var normalt, og jeg roet meg vel ned litt etter den timen og vips, jammen meg så ble jeg gravid samme måneden!! så kan hende det ikke er mer enn det som trengs[;)]

lykke til [:)]

Så deilig å vite at alt er normalt... Er nok riktig som de andre her sier, det er kanskje det som skal til.. Ha den roen ved å føle at alt er ok.

Gratulerer med gode nyheter fra legen/gynekologen..

Tar vel ikke lange tiden nå... Ny jobb og greier...

Skal sende tanta til deg så du kn bli ferdig med henne... [;)]

Så hyggelig å høre at alt var bra Trine. Har vært superspent i hele dag, for jeg visste jo at du skulle til gyno. Spennende å høre hva blodprøvene viser også da. Jeg er jo litt i samme situasjon som deg, og det er jo vanskelig å si hva som kan gjøres for at syklusen vår skal stabiliseres.

Men det som holder meg gående er at jeg aldri vet når en evt EL dukker opp. har troa på at vi kan bli gravide uten at mensen duker opp, fordi hormonene plutselig gjør at eggene slippes.

Stå på Trine, det klaffer helt sikkert for dere snart. Jeg skal i allefall sende deg alle mine varme tanker og positive energier. Håper det hjelper litt!

Hold meg oppdater da vennen!

Lykke til- klemmer fra M

Så fint å høre at det gikk bra i dag!!!! Da håper vi det snart klaffer!!!!

så bra at di ikke fant noe gale iallefall trine.

forbaska irriterende å gå sånn å vene på tanta,men det er vel en grunn til at spiren lar seg vente på....rart med det,men det skjønte jeg når jeg ble gravid når jeg ble![:)]

klem.

ORIGINAL: bertelure

jeg var på gyn da jeg var midt i syklusen ca, alt var normalt, og jeg roet meg vel ned litt etter den timen og vips, jammen meg så ble jeg gravid samme måneden!! så kan hende det ikke er mer enn det som trengs[;)]

lykke til [:)]

så moro [:D] håper det skjer her og [:D]

ORIGINAL: Lille Mille

Så deilig å vite at alt er normalt... Er nok riktig som de andre her sier, det er kanskje det som skal til.. Ha den roen ved å føle at alt er ok.

Gratulerer med gode nyheter fra legen/gynekologen..

Tar vel ikke lange tiden nå... Ny jobb og greier...

Skal sende tanta til deg så du kn bli ferdig med henne... [;)]

ja tanta mottas med takk [:D] men bare for en siste gang på leeenge hehe...

ORIGINAL: monicabebe

Så hyggelig å høre at alt var bra Trine. Har vært superspent i hele dag, for jeg visste jo at du skulle til gyno. Spennende å høre hva blodprøvene viser også da. Jeg er jo litt i samme situasjon som deg, og det er jo vanskelig å si hva som kan gjøres for at syklusen vår skal stabiliseres.

Men det som holder meg gående er at jeg aldri vet når en evt EL dukker opp. har troa på at vi kan bli gravide uten at mensen duker opp, fordi hormonene plutselig gjør at eggene slippes.

Stå på Trine, det klaffer helt sikkert for dere snart. Jeg skal i allefall sende deg alle mine varme tanker og positive energier. Håper det hjelper litt!

Hold meg oppdater da vennen!

Lykke til- klemmer fra M

takk for koselige ord [:D] håper din syklus også stabiliserer seg snart. Må jo bare holde på ja, eggene kan jo slippes når som helst... Og det er så godt å vite at det ikke var noe synlig galt inni der [:D][:D] så koselig at du tenkte på meg vennen [:)]

ORIGINAL: Leha

Så godt å høre! Håper det ordner seg for deg nå når du kan slappe av med at alt er bra.
VAr til legen selv i dag og fikk beskjed av legen min om å ta test hver uke p.g.a. at det er sjans for at egg slippes selv om TR uteblir. Håper det ordner seg for deg snart!

hadde du akkurat sluttet på p-pillen? ser du har lang syklus nå og.. jeg er på dag 82 nå.. utrolig kjedelig...

Back
Topp