Nå logger jeg av, og drar til GYN,... Huff som jeg gruer meg [:@] Men får vel endelig svar på denne rare syklusen min. Er på dag 82 idag og fortsatt ingen tante [:@][:@][:@] Kommer med oppdatering etter timen... [8|]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Godhjerta
Så bra å høre Trine, at alt så normalt ut. [:)]
Vedder på at dette er det som trengs, for å bli gravid.. Visshet om at alt står bra til, og at du nå roer deg ned litt og tenker positivt.
Så lykke til Trine.
Du skal se du får et 2006-barn! [:D]
ORIGINAL: bertelure
jeg var på gyn da jeg var midt i syklusen ca, alt var normalt, og jeg roet meg vel ned litt etter den timen og vips, jammen meg så ble jeg gravid samme måneden!! så kan hende det ikke er mer enn det som trengs[;)]
lykke til [:)]
ORIGINAL: Lille Mille
Så deilig å vite at alt er normalt... Er nok riktig som de andre her sier, det er kanskje det som skal til.. Ha den roen ved å føle at alt er ok.
Gratulerer med gode nyheter fra legen/gynekologen..
Tar vel ikke lange tiden nå... Ny jobb og greier...
Skal sende tanta til deg så du kn bli ferdig med henne... [;)]
ORIGINAL: monicabebe
Så hyggelig å høre at alt var bra Trine. Har vært superspent i hele dag, for jeg visste jo at du skulle til gyno. Spennende å høre hva blodprøvene viser også da. Jeg er jo litt i samme situasjon som deg, og det er jo vanskelig å si hva som kan gjøres for at syklusen vår skal stabiliseres.
Men det som holder meg gående er at jeg aldri vet når en evt EL dukker opp. har troa på at vi kan bli gravide uten at mensen duker opp, fordi hormonene plutselig gjør at eggene slippes.
Stå på Trine, det klaffer helt sikkert for dere snart. Jeg skal i allefall sende deg alle mine varme tanker og positive energier. Håper det hjelper litt!
Hold meg oppdater da vennen!
Lykke til- klemmer fra M
ORIGINAL: Leha
Så godt å høre! Håper det ordner seg for deg nå når du kan slappe av med at alt er bra.
VAr til legen selv i dag og fikk beskjed av legen min om å ta test hver uke p.g.a. at det er sjans for at egg slippes selv om TR uteblir. Håper det ordner seg for deg snart!