Trine82 har testet...

Æsjda [&:] Det er noe dritt å ikke vite hvor lang syklusen er- håper du slipper å vente så veldig mye lenger!!! Klem fra meg [:D]

Håper virkelig at det klaffer for deg snart, Trinemor..[8|]

Klarer du å vente såååå lenge, tar en ny i morra jeg. Brukte CB sist, men har nå kjøpt CR. Håper den forandrer svaret hehe

Ja da er det bare å teste i vei

Ja helt enig. Blei kjempe skuffa da jeg testa negativt i dag[:(] Har samme symptomer nå som sist jeg var gravid[8|] Satser på for tidlig testing, må være optimist[8D]

hva slags symptomer har du? Jeg har voldsomme murringer i magen, myk livmortapp og ømme brystvorter.... Men spørs om ikke tanta er i anmars for når jeg kjente på tappen istad var det åpen.... skal jo ikke være det nå? hmmmm

Hei... Har fått negativ siden Juni... Men i går jenter, jammen var det 2 flotte streker der.. Tok 2 tester i dag også[:D] 100% gravid.... Ikke gi opp!!!
Eneste jeg har merket er ømme bryster i ca 2 uker..

Håper det bare var for tidlig da Trine!!

Krysser fingrene for deg!

Jeg satt og tenkte på deg, Trine82... vi drev jo og testet her samtidig i sommer da jeg også prøvde! Jeg ble så nysgjerrig på hvordan det gikk med deg, og stakk nett innom forumet her, og jommen... her ser jeg en post om at du har testet! Men negativ... synd. Du får prøve igjen om en uke! Ønsker deg i alletilfelle lykke til!

Om det kan være en trøst, så er det ikke bare fryd og gamen å gå gravid heller.... (men det er vel ikke slik "trøst" du vil ha nå, tenker jeg... [;)]) Jeg nevner bare, VONDE pupper, oppkast, kvalme, tissing, sure oppstøt, brekninger, trøtthet zz.zzzzz.z.zzzz... osv)

Håper vi ser deg snart i svangerskaps forumet!

Hilsen fra Lille Sol

Lille Sol: Ja jeg husker det.... og nå er du alt snart 11 uker på vei, og jeg står på stedet hvil.. Men så sliter jeg veldig med syklusen min da... Måtte vente 3 mnd på tanta, så jeg er bare i 1 ordentlige PP egentlig. Men nå ser det jo kanskje ut som at tanta blir borte lenger enn hu skal igjen... Er vel 36 dagen da.... Ønsker meg en syklus som er stabil på 28 dager til jul [:)] Eler aller helst en baby i magen da [:D][:D]

Synd du har så mye plager, men det går nok straks over skal du se [:)]

Jeg har testet igjen, og på nytt bare en strek. Hadde jo positiv el test for 16 dager siden, kommer ikke mensen 14 dager etter el da??????????????

Jo, det skal den visst gjøre.. Men som du sikkert har lest her, så er det jo flere som har måttet vente i over en uke til ikm før de tester positivt...

Krysser fingre[;)]

Har ringt legen nå og han sa at jeg skulle komme å ta en test til fredag om mensen ikke har kommet. Han så også at mensen ikke bør komme akurat 14 dager etter el, kan ta noen ekstra dager. Så da krysser jeg fingrer og tær om at den ikke kommer[;)]

Back
Topp