Trin!!

Dreams

Forumet er livet
Åssen gikk det i dag?
var du hos mormoren din med blomster?

Åh - så søt du er!
Takk for at du spør [:)]

Tja - hva skal man si? Da jeg kom dit stod hun med tårer i øynene og ville klemme meg og ta på meg og holde meg i hånda og snufset at hun var så lei seg. Så da spurte jeg om hun angret, men nei, det gjorde hun ikke. Hva skulle hun angre på?
Var der en times tid. Satt og pratet litt om ikke no liksom, hun fikk se Viktoria (har jo ikke sett henne på 1/2 år) osv. Så reiste jeg meg opp, kledde på meg og Lillemor, klemte henne og sa god jul før jeg gikk.
Nå fikk hun en sjanse til å rette opp i tingene, men hun tok den ikke. Og når hun ikke engang kan si at hun er lei seg for det som skjedde har jeg virkelig ingen ting å bygge et forhold til henne på. Så da har jeg prøvd, føler jeg har gjort mitt nå.
Litt lei meg og litt lettet. [:)][:(]

uff så trist da!!
Godt henne tok deg i mot som henne gjorde,ble vel litt lettere for deg da[:)]
Synd for henne at henne ikke grep den sjangsen henne hadde når du var der da... kanskje ikke så lett å be om unskyldning da blir man så sårbar, skal kanskje være stærk og stolt!!
Men nå har du gjort ditt, prøvd så godt du kunne så du har vært kjempe flink!!(ros til deg) [:D]   da har du alt på det rene at du har gjort dit for å prøve så er det nå opp til henne om henne vil leve uten dere!!

ORIGINAL: Dreams

uff så trist da!!
Godt henne tok deg i mot som henne gjorde,ble vel litt lettere for deg da[:)]
Synd for henne at henne ikke grep den sjangsen henne hadde når du var der da... kanskje ikke så lett å be om unskyldning da blir man så sårbar, skal kanskje være stærk og stolt!!
Men nå har du gjort ditt, prøvd så godt du kunne så du har vært kjempe flink!!(ros til deg) [:D]   da har du alt på det rene at du har gjort dit for å prøve så er det nå opp til henne om henne vil leve uten dere!!

Veldi enig... Du har gjort ditt du Trin!!! Synd hu ikke gjorde som du ønska!!!

Hun er fryktelig stolt og sta, ja. Godt observert [;)]
Takk for koselige ord - setter pris på det!
Lurer jo innimellom på om det er vi som er for hårsåre eller noe sånt, men skjønner jo at det ikke er oss det er noe galt med.
Viser seg at hun har gjort seg til uvenn med alle vennene sine + alle i blokka hun hadde kontakt med også. [&:]

Du har gjort ditt, hva mer kan man gjøre?! Virker som hun bare har bestemt seg for å være sta! Du kunne iallefall gå derifra med god samvittighet [:)]

Så trist når de blir sånn på sine gamle dager...

uff da!!
Er hun vedlig gammel da? utrolig hvordan man kan bli når man blir gammel, ser mye rart på sykehjem hvor fæle de blir og de som har vært super kristne begynner å banne...

Uff ja har også sett mye fælt på gamlehjem (hadde bestefar på gamlehjem i 8 år, og var der i alle fall en gang i uken).
Helt utrolig hvordan mennesker kan forandre seg... [&o]

Back
Topp