Trimklubb rapport!!!

Lilly

Forumet er livet
Skriver da inn her eg.. so kan dei som vil og gjer da!!

Mine mål var å :
*bli flink å ete frukost: vert kjempe flink[:D]
*Minus gotteri i vekene: hadde meg kun lørdags snop[:D]
*Trening: Gått to turer på ein time kvar gang, og vert handball trening
             ein gang å 1 1/2 time. har vertfall vert mykje flinkare enn eg
             plerier.. so eg er fornøyd[:D]
*Vekt -10 kilo: Da e da verre med.. hihi.. har gått ned heile 0.4kilo..
                      juhu[8D][8D]

So til å vera første veka so vil eg sei meg fornøyd ja!!! Satser på å bli enda flinkare denne veka[:)][:)]

Synes det var strålende resultat jeg, og du har all grunn til å være fornøyd med deg selv!! Og når det gjelder vekttapet så er det helt ideelt!! Grete Roede anbefaler ca 1/2 - 1 kg pr uke, og ikke over det, for det har ikke kroppen godt av.

Lykke til videre![:D]

Takker.... synst sjølv eg har vert flink!!!
Minus 10 er berre begynnelse[:D][:D][:D]
Må ha litt del mål!!

Jeg har IKKE vært noe flink denne uken.
Min unnskyldning er sykdom. Vi har besøk av influensa, og har vert helt medtatt.
Men jeg har ikke gitt opp, lover å komme sterkere tilbake.
Har forresten ikke spist så mye godteri,men har drukket en del brus.
Homma og Lilly80, dere har vert SUPER FLIKE!!!

mine mål er:
- ikke snop i ukedagene. (der har jeg feila.. men jeg er syk, så da er det vel litt lov?.. nei.. skal slutte helt!! )
- gå tur på minst 1 1/2 time pr dag ( det har jeg ikke begynt med, siden jeg enda er syk[&o] )
- vekt. har gått ned 17kg av de 26 jeg la på meg i svangerskapet.. ( ja det må en si[8D] )
- men jeg skal ned minst 15kg til før jeg er fornøyd.
begynner for alvor så snart denne hærsjens influensan slipper taket.. har holdt på meg i 2 uker nå, så nå syns jeg det er nok!![>:]

Har ikke spist snop i uka, har blitt flinkere til å drikke vann og spise kekkebrød i stedenfor ostesmørbrød m dressing....eh

Blitt lite trening... har fått låsning i bekkenet.. så nå blir det kiropraktor på meg.. gått tur to dager ellers har jeg vært aleine m ungene og hatt lite tid...  Håper treningsstrikken min kommer snart så jeg får meg supermannmuskler..hehe[:D]

Back
Topp