Trimester?

Ms.ink

Forelsket i forumet
Trodde det var sånn at mår man var 12+0 var man i andre trimester?
Stemmer ikke dette? :s
Er 12+0 idag (jippii :D ) og var så glad, tenkte at nååå skulle det jo stå 2 trimester på disse appene, men står fortsatt 1 trimester.
Har jeg fullstendig misforstått?

Man regner ikke nøyalrig 12 uker per semester. Det er jo bare 36 uker totalt.

Dette satt faktisk vi å pratet om i går og. Når beg 2 trimester osv. Vi skjønner ikke helt dette med uker og sånn. Er 11+1 i dag så da er man i uke 12 etter som jeg har skjønt!?! Ikke mange dagene igjen til 12+0 :)

Når jeg googlet så forstod jeg det som at det var 12 fullgåtte uker, altså 13+0.. stod noen eksempler osv her og der og følte det var det tallet som gikk mest igjen :) men er veldig usikker selv

Når jeg googlet så forstod jeg det som at det var 12 fullgåtte uker, altså 13+0.. stod noen eksempler osv her og der og følte det var det tallet som gikk mest igjen :) men er veldig usikker selv
12 fullgåtte uker er 12+0. Altså i uke 13. Når du starter på 12+1, så er du i din 13 uke :) 13+0 er du i den 14 uke. min lege sa at jeg var i 2 trimester når jeg var 12+1 :)

13+0 er 13 fullgåtte uker da. :p

Vi diskuterte det i en annen tråd i går også. Googlet masse rundt etter det, men det står forskjellig over alt. :p

Følger bare appen jeg, enkelt og greit :p

Jeg holder meg til regningen i appen Gravid & Baby. Synes den er veldig oversiktelig. Er 12+1, men fremdeles 1. trimester, men graviditetsmnd 4 da :)

Back
Topp