Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg kom til å tenke på at jeg kanskje må ha ny vogn???
Jeg har en tvilling og en søskenvogn, men kan jo være kjekkt å ha mulighet til å trille alle tre?
Hmm, da trenger jeg vel trilling, eller søskensete til tvillingvogna da?
Noen som vet noen bra linker?
Jeg vet ikke hvor avhengig dere er av vogn fra før, og om dere bruker det mye..? 2-åringen din blir jo 2,5 år til babyen kommer.. og blir jo større og større.. og går sikkert mer og mer.. Tror heller jeg ville satse på en rimeligere løsning enn å kjøpe ei ny/"ny" vogn.. [;)] Men det er jo deres valg! [:)] søskenbrett/søskensete/bæremeis/andre bære-løsninger.. [;)]
Begynner å glede deg mer og mer nå, eller?? [:)]
linker..? Jeg tror jeg ville gått på finn.no, jeg.. ;) søkt på trillingvogn, så får du jo sett flere typer med en gang.. ellers tror jeg basson har en fin en med plass til 3.. [:)]
Størsta her kan til nød stå på et sånn søskenbrett, men vil ikke sitte i noe vogn lenger........
Ikke er vi på så lange turer heller som ho er med på, at ho FÅR sitte i noe vogn.......[8D]
Tror et sånn brett eller sete på tvillingvogna må være tingen for dere, jeg....[:)]