Måtte visst lage en ny tråd jeg. Og ja,du leste riktig overskrift... Er på sykehuset for å få behandlet ekstrem svangerskapskvalme. Og da ville legen ta en ultralyd, ren rutine når gravid er innlagt med HG tror jeg. Hun fant første (som vi regnet med var eneste) raskt. Men så ble hun litt stille og sa "jeg lurer på om det er en til her" og joda klart som sola så vi det også på skjermen. To små hulrom med hver sin lille bønne i livmoren. Hun finner hjertelyd på begge to. Jeg og samboer litt i sjokk,da vi ikke har noen tvillinger i familien og jeg ble gravid på "gamlemåten". Så ser jeg bort på skjermen og i det gynekologen sier "oj" så ser jeg der samme. Der er det et tredje hulrom med en liten bønne i!! "Ikke si at det er 3 der inne sier jeg." " Jo, det tror jeg faktisk det er " sier gyn og ser lettere sjokkert ut selv. Samboeren sier ikke et pip og ser ut som han er i ferd med å gå i gulvet. 3 små bønner og 3 små hjerter som slo fant hun!!

jeg, eller vi, er i fullstendig sjokk! Altså, hva i all verden gjør vi nå??? Vi har jo 2 fra før og trillinger er ikke akkurat noen walk in the park ,verken svangerskapet eller tiden etterpå! Hadde blitt mindre sjokkert og Beyonce ringte og lurte på om jeg ville lage en duett med henne og jeg vant 1 premie i lotto på samme dag
Hjelp? SOS?

jeg, eller vi, er i fullstendig sjokk! Altså, hva i all verden gjør vi nå??? Vi har jo 2 fra før og trillinger er ikke akkurat noen walk in the park ,verken svangerskapet eller tiden etterpå! Hadde blitt mindre sjokkert og Beyonce ringte og lurte på om jeg ville lage en duett med henne og jeg vant 1 premie i lotto på samme dag
Hjelp? SOS?

Er så i sjokk at er ikke langt unna å besvime nei. Tror jeg skal vente med å dele så mye mer til vi får privat gruppe da dette er såpass sjeldent og vil helst beholde litt anonymitet oppi det hele. Kan også bli et tøft svangerskap med flere vanskelige valg, så vil begrense deling litt pga det også. Men, kommer nok til å dele en del på lukket termingruppe om reisen videre
Gratulerer og lykke til!!! Imponert over at mannen faktisk ikke falt i bakken da, kanskje han gjør det i kveld
shit!!

Ønsker deg masse masse lykke til, og gleder meg til å følge deg videre. Dette klarer du!
Tiden som gikk så sakte forrige uke går nå aaaaltfor fort
Det har jeg med meg i tankene
Det blir spennende å se!