Trillinger på NRK

Smørblomst1

Forumet er livet
Januarlykke 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤Januarlykke 2022❤
Noen som har sett det?

sykt at alle får spørsmål om fosterreduksjon i danmark når det er trillinger.

Jeg kunne aldri valgt bort en av ungene. Hva tenker dere?

Ja har sett det, fantastisk serie, gleder meg til ny episode :D

Og, enig. Hadde aldri klart å ta et slikt valg. Jeg forstår at det er risikoer, men allikevel.. <3

Ja har sett det, fantastisk serie, gleder meg til ny episode :D

Og, enig. Hadde aldri klart å ta et slikt valg. Jeg forstår at det er risikoer, men allikevel.. <3

ja, risikoen er der. Men da er det ikke jeg som hadde tatt valget hvertfall. Kunne ikke levd med det resten av livet at jeg hadde tatt det valget.

Sniker

Jeg har ikke sett programmet, men forstår at det er noen som trenger å få det valget. Jeg er usikker på hva jeg selv hadde tenkt, mest sannsynlig hadde jeg beholdt alle, men som nevnt, greit å få ett valg :)

Jeg har sett det, veldig interessant program:happy:
Nå er det slik at jeg har 2 i magen som er like stor, og en tredje som er mindre. Skal inn til ny UL å se om tredje utvikler seg i takt med de andre to eller om den faller bort.

Uansett, personlig ville jeg aldri frivillig ha fjernet noen av fosterene mine :nailbiting::sorry:

Jeg har sett det, veldig interessant program:happy:
Nå er det slik at jeg har 2 i magen som er like stor, og en tredje som er mindre. Skal inn til ny UL å se om tredje utvikler seg i takt med de andre to eller om den faller bort.

Uansett, personlig ville jeg aldri frivillig ha fjernet noen av fosterene mine :nailbiting::sorry:
Jeg har tenkt en del på deg.kan jeg spørre om du har funnet ut noe mer om hvor mange det ser ut til at du får?

Eg hadde den sykeste drømmen i natt at vi kom på UL i uke 12 og plutselig lå det 3 stk der inni. Eg var heilt svett når eg våkna.

Så et par episoder, veldig fint program! Jeg er definert som risikosvangerskap i utgangspunktet, så her måtte jeg nok tenkt meg nøye om iallfall .

Jeg hadde nok mest sannsynlig endt opp med å prøve på fosterreduksjon dersom det hadde vært flere enn 2. Jeg har jo ikke vært i den situasjonen såklart, derfor skriver jeg mest sannsynlig. En ting er alt som kan komme til å skje mens man er gravid, det rår man ikke over. Men barna skal også følges opp, og det er mye av grunnen til at jeg ikke ønsker barn i tett alder uansett. Jeg mener at jeg ikke er i stand til å gi en god nok oppvekst til 3 barn i samme aldersgruppe samtidig, og har heller ikke et stort nok nettverk til å kunne få hjelp til det. For meg er det ikke nok å få det til 'sånn helt greit', som jeg føler er standaren mange foreldre setter seg. Men det er meg :)

Jeg har tenkt en del på deg.kan jeg spørre om du har funnet ut noe mer om hvor mange det ser ut til at du får?

Så koselig at du har tenkt på meg :happy:
Ny ultralyd på mandag, så da får jeg forhåpentligvis et svar :D Har drømt masse om at jeg har 3 stk i magen og vært veldig kvalm så tror selv det er 3 stk som dukker opp på skjermen :)

Så koselig at du har tenkt på meg :happy:
Ny ultralyd på mandag, så da får jeg forhåpentligvis et svar :D Har drømt masse om at jeg har 3 stk i magen og vært veldig kvalm så tror selv det er 3 stk som dukker opp på skjermen :)
Spennende håper du oppdaterer? Om det ikke blir for tøft da ❤

Back
Topp