Trillinger på November 2014

Oioioi!

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Desemberglede 2015
hadde fått litt panikk jeg da ja :P men hun skal ha masse lykke til :D må være spennende

Åj åj :D Hadde holdt med to for min del, men så spennende :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg fikk pergotime av gynekologen, men rakk ikke/slapp å bruke dem. Fikk med et brev om at det var økt _risiko_ for flerlingfødsler. Tvillinger er kanskje stas, men tre på en gang? Hadde jo blitt glad, men ganske stressa også tror jeg :P
Det blir jo et risikosvangerskap med en gang det er fler inni der. Håper alt går bra med hun det gjelder da :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ho e vel ikkje meir enn 7 veke på vei endå, men ser ut t å gå fint foreløbig :)

Har ei kollega som venter trillinger Er i uke 27 nå og innlagt på barsel for avlastning. De tror de kommer i ca 30-32 uke. Spennende

Dt er jeg som venter trillinger :) Sjokket var stort men gleden var større :) Vi Har ingen barn fra før og tar til oss de tre barna med glede :) Jeg er 22 år og han 28, men har hvert prøvere i to år :) Så vi har en spennende tid å se frem til:D

Voldsom beskjed å få at det er tre hehe jeg hadde fått sjokk... Men for et fantastisk mirakel <3 gratulerer så mye!! Etter to års prøveperiode kan jeg forstå at dette er etterlengtet. Lykke til i svangerskapet

Ja, dt var sjokk.. Men nå håper vi bare at alle 3 blir <3 og gleder oss masse til å bli 3 barns foreldre etter mye tårer og frustrasjon :)

Dt er jeg som venter trillinger :) Sjokket var stort men gleden var større :) Vi Har ingen barn fra før og tar til oss de tre barna med glede :) Jeg er 22 år og han 28, men har hvert prøvere i to år :) Så vi har en spennende tid å se frem til:D
Gratulera så utrulig mykje med 3 flotte mirkel i magen :Heartblue:Heartpink:Heartred
Får håpa alle tre klamre seg fast, og at dei blir der inne så lenge så mulig :)

Gratulerer så mye! :D

Ja, dt var sjokk.. Men nå håper vi bare at alle 3 blir <3 og gleder oss masse til å bli 3 barns foreldre etter mye tårer og frustrasjon :)
Jeg kjenner meg så igjen! Vi var prøvede i ca 1,5 år og gikk på flere dobble kurer med pergotime uten at jeg fikk eggløsning. Var fryktelig frustrerende og var mye lei meg. Ettersom at pergoen ikke hadde effekt hadde vi satt opp time til å søke om prøverørs. Men uka før vi skulle dit fikk jeg positiv test, og i teorien var det i pergo-pausemåneden. Jeg går bare med et mirakel i magen, man hadde gledelig tatt i mot fler <3 Gratulerer kjempe masse med trippel lykke!! Det kommer til å bli helt fantastisk <3

Sent from my iPad using BV Forum

Gratulerer :)

Takk for gratulasjoner <3 Og jeg har aldri tatt dobbel pergo kur.. Men som gyno sa, du har mistet 2barn så nå får du de 2 og 1 til samtidig :D og jeg tenker at alt har en grunn:)) gleder meg så til UL neste uke<3

Tenk så heldige de 3 små er som får hverandre! De har jo et unikt og livslangt forhold fremfor seg. Gratulerer til mamma'n! :-) :-)

• Liker
Reactions: Abk
Ei jeg har jobbet sammen med fikk tre fine og friske jenter på en gang. Det går strålende, de er fem år nå. Masse lykke til ❤️❤️❤️

Sent from my iPad using BV Forum

Gratulerer så mye:) Og lykke til:)

• Liker
Reactions: Abk
Back
Topp