Trilling vogn..

Hilde86

Flørter med forumet
Noen som vet hvor jeg kan få tak i trilling vogn?? Syns det bare er tvilling vogner jeg. Men vi må jo ha til tre:D <3

Det finnes, men neppe vanlig utstilt i butikkene. Spørr, de kan sikkert ta inn en. Men trillinger er ikke direkte vanlig... så de har nok ikke stående på utstilling, ville jo bli forfjorårets modell før noen trengte en...

Ja jeg skal ta kontakt med dem, for har hørt at libero og nestle sponser i et år med bleier og morsmelkserstatning:)  Er visst masse man kan få støtte og sponset når man skal ha trillinger, for jommen blir det nok kostbart ja.. Så skal finne ut alle steder der vi kan få noe sponset eller støtte:D 

Er ikke lett å finne noen trilling vogner på nettet iallfall, får nok reise på en butikk å spørre:)

Vet at oth har trillingvogn å de er jo en super vogn også.. *sniker ut igjen*

finn.no og søk på trilling vogn så er det noen forskjellige typer...

Hva med en sånn en da?[;)] Den og flere andre ligger ute på finn.no. Bare søk på "trillingvogn". Denne ser jo ut som et lite tog da, men plass til tre i allefall[:)]

Morsomt å se på trillingvogner syns jeg[8D]

Ja var bedre utvalg syns jeg på de mountain buggy tripple :) Der fant je faktisk en jeg fikk lyst til å kjøpe:):) Hvis ikke vi får støtte til trilling vogn også, noe svigermor mener vi får:) Så får finne det ut:D

hehe, ja je lo litt av den tog trilling vognen:P hehe:D Artig greie:) Syns den ser innmari slitsom ut å trille je da, sku nesten få prøvd på butikker:P men er sikkert ikke mange som har inne trilling vogner:P hehe:D

Mitt beste tips er å melde deg inn i tvilling foreningen, de har såvidt jeg vet trillingforeldre der også.. Så får du litt mere råd fra andre som har erfaring med trillingvogner. For det finnes mange typer, men butikkene har naturligvis stort sett lite salg og bestiller derfor istedet. OTH (og/eller mountain buggy, tror de har byttet navn eller hatt to navn på like vogner) har en super trillingvogn sidenav hverandre men denne er ganske så bred og du kan slite med å komme inn steder. Samtidig har de knallgode vogner, både stabile, kvalitet og ekstremt lette... så anbefaler også å titte nærmere på denne.

Lure tanker er iallefall hva slags krav du stiller til vogna:
Hvor bred er vogna i fht standar dører?
Hva slags bruk? (mange har togtriller med paraplyhjul som neppe egner seg til norske vintre men knall til å komme rundt i byer/kjøpesentre etc men kan bli for lange igjen)
Vil dere ha en felles bag til babyene (vet at Simo en gang itiden iallefall hadde en med stor bag babyene deler og kan ligge tett.. for en slik har jeg trillet.. men igjen tar den jo en hel bil og krever VW caravell for å flyttes tror jeg..)?

Kos deg videre i jakten på trillingvogn, kjekt å sette seg godt inn i forskjellige spør du meg og dine ønsker...

Ja jeg har meldt meg inn der, men syns ikke jeg finner noe spes om trillinger jeg. Er i så fall ikke mye. Men de har jo trilling foreldre der også, mange blogger med trillingforeldre:) Så får følge litt med der:)

Ja jeg vil ha en vogn så man kan komme inn steder, men samtidig så må jeg ha en ordentlig som går fint til norske vintre:) For bor på landet jeg:)
Vi driver å kikker på nye biler, har sett litt på Toyota verso med sju seter og smarte løsninger, vw touran, men så har samboern min lyst på mitsubishi pajero, men den er det stortsett bare to seter i. Men han skal helst ha den senere når ungene blir større så han får jaktet med bilen.  Men det er jo jeg som kommer til å kjøre bilen mest nå :) Så får stikke å høre med forskjellige forhandlere om de har noe bra tilbud på bil som passer til trilling foreldre:)
Er masse å ta stilling til, så er ikke lett å finne riktig vogn. Greit å begynne tidlig å undersøke og sette seg inn i ting:)

som de andre sier, trillingvogn må sikkert vanligvis bestilles :) herregud så spennende da, trillinger!! [:D]

Back
Topp