trillevenn

Hei Ragnhildmor og FruE.

Jeg flytter til Trondheim i slutten av mai. Har termin 16.07. Jeg vil også gjerne ha en trillevenner!
Har dere plass til en til?

Hilsen eca75[:)]

Hei igjen rosa pute
Ja det er så deilig med sol.Bare 1 dag igjen....nervene står i høygir....er så spent at eg holder på å gå fra vettet her[:)]
har ikke kjent noen bevegelser enda, eda jeg er 18+4 idag.....har du kjent noe?
eller dvs siden jeg er 1. gangs vet jeg ikke helt hvordan det kjennes ut, så det kan være jeg har kjent noe, men ikke slik som på en kollega av meg som er i uke 31 og bebisen sparker helt tydelig.

vi skal ikke vite kjønnet...

ORIGINAL: 2gang

Jeg ser at de to eldste barna våre er omtrent like gamle også, så det blir bra. Flere som bor i dette området? For eksempel Rælingen?

Hei!

Jeg bor på den siden av romerike, er sikkert med å triller jeg å [:D]
Vært hyggelig det..

Hei igjen rosapute.
Jeg er 24 (nettopp blitt).Skal på UL kl 1030 så klarer ikke konse meg på jobben...fysjify.....vil bare få det overstått....Det blir spennende....så lenge bebisen er frisk og sunn og at alle "delene er der de skal", så er det alt som spiller noen rolle nå + mer nøyaktig terminberegning.

Sambo skal ha med seg kamera når vi treffes etterpå.....har jo hørt om de som har sett jr på lillegutten på UL sånn at de på den måten vet det er en gutt...men det er ikke alltid man kan se....

gir en tilbakemelding etterpå (hvis det går bra.....krysser fingrene)....*butterflies*

Hei Nå har vi vært på Ul....så gøy[:D]

alt stod bra til og var som det skulle med nurket. Fikk endret termin til 14 istedenfor 15 juli (men det gjør ikke noe).

Fikk vite kjønnet på en konvolutt som vi foreløpig ikke skal se på, men hvis nysgjerrigheten tar overhånd så åpner vi den......

deilig å være ferdig med det...Gled deg.

Den lille sparket som bare det og det var bare 1[:)]

Hei!
Jeg kommer egentlig fra juniklubben, men siden jeg har termin 28 juni så er det vel muligheter for at det blir julibaby på meg. Jeg bor i nærheten av Molde, så jeg kan godt være din trillevenn Lisa. [;)]

Hei hei rosapute...tenker du er nervøs nå for imorgen???
Er spent på deres vegne...det er igrunnen ganske pinefullt å ha den konvolutten liggende hjemme og vite at inne i den ligger svaret på om vi venter en liten gutt eller en liten jente[:)]
Det spiller jo ingen rolle, men er begynt å strikke babyteppe nå til knøttet som kommer.Da får jeg iallefall følelsen av å ha prestrert noe selv til min lille og det er jo kjekt.Du må gi tilbakemelding imorgen når du har vært på UL da og hva dere får.tvitvi[;)]

Back
Topp