Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tvilling74
Trille venn er kjekt.. Jeg holder til i Hokksund... så er det noen i nærheten da.. Har termin den 10 juli..
ORIGINAL: lille snodig
Jeg kan ta meg en tur til Hokksund jeg, sånn uti juli, august engang. så kan vi trille....... om du vil trille med en moing da[:D]
Trille venn er kjekt.. Jeg holder til i Hokksund... så er det noen i nærheten da.. Har termin den 10 juli..
ORIGINAL: Rosapute
Hei hei:) Bor i sentrum/sandviken. Skal på ultralyd 16. August så får nok litt andereldes termin jeg også:)
OR
Hei tvilling 74[:D]
Jeg er 26 år , henger litt etter deg he he.......Så da kommer jeg til hokksund ja, om jeg fortasatt kommer, med tanke på nedsatt alder[:D]
stor klem
Hei hei Lille Snodig!
Samboeren min er moing [:D]
Så det tror jeg nok skal kunne gå bra.. Så du kan jo bare ta en tur til Hokksund når vi har født..
Bare lurer på hvor gammel du er jeg?
Selv er jeg 31..
Jeg kan ta meg en tur til Hokksund jeg, sånn uti juli, august engang. så kan vi trille....... om du vil trille med en moing da[:D]
OR
Hei tvilling 74[:D]
Jeg er 26 år , henger litt etter deg he he.......Så da kommer jeg til hokksund ja, om jeg fortasatt kommer, med tanke på nedsatt alder[:D]
stor klem
Hei hei Lille Snodig!
Samboeren min er moing [:D]
Så det tror jeg nok skal kunne gå bra.. Så du kan jo bare ta en tur til Hokksund når vi har født..
Bare lurer på hvor gammel du er jeg?
Selv er jeg 31..