trillevenn

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
heihei jenter.. noen som trenger en trille venn til sommeren???

jeg bor i molde[8D]

ja[:D]  håper alle juli mammaer slenger seg på denne tråden så får alle kanskje en trille venn

Trille venn er kjekt.. Jeg holder til i Hokksund... så er det noen i nærheten da.. Har termin den 10 juli..

Jeg ønsker meg GJERNE en trillevenn!!!!![;)]
Er fra Vestby i Akershus.
Er mobil jeg så det gjør ikke noe å kjøre ett stykke!

Jeg vil ha trillevenn i Trondheim...flytter dit i juni/juli om ikke ungen finner på å komme før den tid... I så fall flytter jeg i august... Så; trillevenn i Trondheim ønskes!!! 

[:D]ja det er jo noen her som slenger seg på[:D][:D][:D]

[Hei
Vi bor i Bergen. Har foreløpig termin til 15. juli, men skal på ultralyd på tirsdag så da får vi se. Hvor i Bg bor du da?
Jeg bor i Fana.

"Jeg ønsker meg GJERNE en trillevenn!!!!!
Er fra Vestby i Akershus.
Er mobil jeg så det gjør ikke noe å kjøre ett stykke!"

Jeg blir med og triller Memme

Da har vi en deal!!![;)]

Jeg ser at de to eldste barna våre er omtrent like gamle også, så det blir bra. Flere som bor i dette området? For eksempel Rælingen?

Jeg kan ta meg en tur til Hokksund jeg, sånn uti juli, august engang. så kan vi trille....... om du vil trille med en moing da[:D]
ORIGINAL: Tvilling74

Trille venn er kjekt.. Jeg holder til i Hokksund... så er det noen i nærheten da.. Har termin den 10 juli..

Hei hei Lille Snodig!
Samboeren min er moing [:D]
Så det tror jeg nok skal kunne gå bra.. Så du kan jo bare ta en tur til Hokksund når vi har født..

Bare lurer på hvor gammel du er jeg?
Selv er jeg 31..

ORIGINAL: lille snodig

Jeg kan ta meg en tur til Hokksund jeg, sånn uti juli, august engang. så kan vi trille....... om du vil trille med en moing da[:D]

ORIGINAL: Rosapute

Hei hei:) Bor i sentrum/sandviken. Skal på ultralyd 16. August så får nok litt andereldes termin jeg også:)

Hehe.. Var veldig så lenge til du skulle på UL da   [:D]
Du har kansje født innen 16 aug..

Ps.. Så du hadde rettet på den..Måtte bare komentere  [:D]

Nei det er kansje ikke så artig å ligge å føde på sin egen 20års dag..

OR
Hei tvilling 74[:D]
Jeg er 26 år , henger litt etter deg he he.......Så da kommer jeg til hokksund ja, om jeg fortasatt kommer,  med tanke på nedsatt alder[:D]

stor klem

Hei hei Lille Snodig!
Så det tror jeg nok skal kunne gå bra.. Så du kan jo bare ta en tur til Hokksund når vi har født..

Selv er jeg 31..

Fru E - Jeg kan være trillevennen din i Trondheim [:)]

Hei Ragnhildmor!!!!
 SÅÅÅÅ KOSELIG!!! [:D] Kjekt å ha trillevenn sånn før vi flytter... Men vi må da snakkes litt mer!!! Kan jeg sende deg en pm kanskje?

[:D] Gleder meg til å trille med deg! [:)]

hehe, ja det var litt rart å få UL 16 aug.[:D]

Så spennende det blir altså...Da skal du på UL 2 dager etter meg. Vi får holde hverandre oppdatert. Skal du vite hva det blir?

Det skal ikke vi tror jeg....Men kem vet, det kan være nysgjerigheten tar overhånd[;)]

Lille Snodig!

Alder ingen hindring vet du.. Bare litt artig å vite alderen på folk..
Så det skal nok gå bra skal du se.. [:D]

OR
Hei tvilling 74[:D]
Jeg er 26 år , henger litt etter deg he he.......Så da kommer jeg til hokksund ja, om jeg fortasatt kommer,  med tanke på nedsatt alder[:D]

stor klem

Hei hei Lille Snodig!

Selv er jeg 31..

Back
Topp