Trilleturer

Mialille

Forumet er livet
Er det mange av dere jenter som triller fast tur hver dag?
Hvor langt/lenge triller dere?

Her trilles det hver dag, på minst 2 timer. Ny rute nesten hver dag, så vet ikke helt hvor langt jeg går. Er innom kjøpesenter, butikker, besøker folk osv. Men er ute omtrent hele dagen. Er så godt å røre på seg, og få frisk luft.
Og nå er det jo også så fint vær her oppe i nord. Har hatt påskevær i snart 3 uker. :) Skinnende sol og varmegrader på dagen. DEILIG! :D
Det er tilogmed begynt å smelte nå. :)

triller ikke hverdag!! ;P men skulle gjerne gjort det[:D] triller også lenge, hvis du tenker på trilling på senteret og!! tar ca 20 min herrifra til jessheim sentrum deilig[:D]

Triller ikke hver dag, men det er planen nå etterhvert som været blir bedre (og jeg får investert i regnjakke og støvler, bodd i Bergen 10 år uten å anskaffe slikt). Jeg og samboern tenkte iallfall ta daglige trilleturer på en time sånn ca. Mens foreløbig så har jeg gått noen turer til sentrum eller rundt i nabolaget.

Triller ikke hver dag, men ofte. Og går da minst ett par timer. Det er deilig:)

Triller hver dag ja. Er veldig mer plaget med bekkenet så klarer bare litt over en time, men om jeg går på besøk til noen eller er innom på kafe så klarer jeg litt lengre. Eller så går jeg to turer om dagen. Ylva sover sååå godt i vogna i skinnposen [:D]

Har bare trillet to turer jeg [:)]
Men til mitt "forsvar" plages jeg sånn med hofta på høyresida.. [&o] Får ikke løftet foten til tider [:'(]

Her har det ikke vært så bra vær heller, blåst og vært mye snøfokk.. Og så skrøpelig som jeg er får jeg så vondt i ørene når det blåser, uansett hvor mye jeg har pakket dem inn!! (hadde jeg vært et dyr hadde jeg sikkert blitt avlivet for lenge siden!!:P) Men håper på at det blir mere turer etterhvert [:)]

Jeg triller hver dag, ca 1 time. Men jeg går ikke fort. Må prøve å få trent meg opp igjen, hadde bekkenløsning.

ikke hver dag, det blir ca 3 trilleturer per uke. Men det blir nok litt mer utover våren

Prøver hver dag, men det blir av og til droppet pga været og slikt. Er utrolig deilig!

ORIGINAL: SiljeC

Triller ikke hver dag, men ofte. Og går da minst ett par timer. Det er deilig:)

Vi går tur hver dag. Noen ganger blir det lange turer på et par timer, andre ganger en times tid. Noen dager er det bare turer for turens skyld, andre dager blir det kafèturer eller turer innom butikker. Men tur er det hver dag.

Jeg må si jeg er imponert over hvor flinke alle er til å trille[:)]
Vi triller ikke masse i det hele tatt, kanskje en tur i uka[&:] Men det er fordi det er så masse snø og slaps her at det faktisk er så godt som umulig å komme seg fram med vogn[>:] Meeen, når (les: HVIS) det noen gang slutter å snø, og blir bart, så kommer vi til å gå masse mer, og det gleder jeg meg stort til[:)] Sommer<3

ORIGINAL: Netta87

Jeg må si jeg er imponert over hvor flinke alle er til å trille[:)]

Vi triller ikke masse i det hele tatt, kanskje en tur i uka[&:] Men det er fordi det er så masse snø og slaps her at det faktisk er så godt som umulig å komme seg fram med vogn[>:] Meeen, når (les: HVIS) det noen gang slutter å snø, og blir bart, så kommer vi til å gå masse mer, og det gleder jeg meg stort til[:)] Sommer<3

Triller eit par gongar i veka.. Men er ingen gangfelt her, mange skarpe svingar og når eg har gått ned bakken må eg sliiiiiite meg oppatt ein tung bakke (bur heilt i toppen av eit byggefelt, så er ca 1,5 km TUNG oppoverbakke)

Triller tur hver eneste dag [:)] Alt fra 1-3 timer.  Bor i 4. etasje uten heis, så prinsen får ikke sovet på balkongen :( Derfor liker jeg å få lufta han litt, han sover såååå godt da. Går jeg sammen med noen eller har med mp3-spiller så går jo tiden råfort - deilig å være ute!

Back
Topp