Trilleturer i Bergen

poda

Flørter med forumet
Nå når det er så fint vær så er det så fristende å gå på tur men haater å gå tur alene. Noen som føler det på samme måte og lyst å gå på tur sammen?  Jeg tenker ikke sånn ulrikken opp men kanskje banen opp på fløyen å gå ned igjen, eller rett å slett bare en spaser tur i byen ellr rundt byen. hvor som helst egentlig. Føler meg ensom for tiden. Allle jobber liksom om dagene av de som ikke har baby....

noen som blir med på tur?

poda skrev:
Nå når det er så fint vær så er det så fristende å gå på tur men haater å gå tur alene. Noen som føler det på samme måte og lyst å gå på tur sammen?  Jeg tenker ikke sånn ulrikken opp men kanskje banen opp på fløyen å gå ned igjen, eller rett å slett bare en spaser tur i byen ellr rundt byen. hvor som helst egentlig. Føler meg ensom for tiden. Allle jobber liksom om dagene av de som ikke har baby....

noen som blir med på tur?

Bor desverre ikke i Bergen:-( men hadde jeg gjort det skulle jeg ha blitt med å gå turer:-D For her er det akkurat det samme problemet, ingen å gå på tur sammen med...å det er grusomt kjedelig å gå alene...

Er det noe spesiell dag du tenker på?
Jeg blir gjerne med, men siden jeg bruker en god time på å komme meg inn til byen må det være en dag jeg ikke skal noe annet.

nei, jeg er som oftest ledig.neste uke er eneste dagen jeg er litt opptatt torsdag:-)

Uff! Etter at jeg har sjekket kalenderen min er det bare torsdag som passer her :(
Men kanskje vi  kunne fått til noe neste uke igjen?
Noen andre som hiver seg på?

neste uke går fint det også:-) Kan jo avtale en dag så kan jeg sende melding til de jeg aom jeg har på vennelisten her inne å høre om de vil være med. noen forslag på hvor vi skal gå?

Passer tirsdag for deg da?
Jeg er lite kjent i byen, men syns det hørtes fint ut å ta fløibanen opp og gå ned igjen.

Jeg er lett med på en tryllerier :) er bare å gi en lyd hvis dere blir enige om noe, eller slappe av å ta en kaffe.. :D

tok banen opp på fløyen i dag og gikk ned igjen. og tror kanskje vi bør belage os spå en litt annet tur da banen ikke har så mye plass. Men hva med å møtes i byen og gå ut til nordnes og inn igjen til bbyen å avslutte med en cafetur??
Jeg kan omrokkere planene mine sånn at tirsdag er ledig. når kl tenker dere?
om det passer?

Tirsdag 19.? Passer fint for meg. Hadde vært greit på ettermiddagen for min del, men hele dagen passer sånn egentlig;)

om det er tirsdag neste uke, så er jeg lett med!! :D 

Bandages skrev:
om det er tirsdag neste uke, så er jeg lett med!! :D 

Bandages! Leste fødselshistorien din, og om du bor ved ortunvannet bor jo jeg like i nærheten:-)

Skal vi si tirsdag da? 19? sånn kl to?

Jeg fikk akkurat telefon fra fysio og vi har fått time der kl 13 på tirsdag :( Sindre ligger å ser mest til høyre side, så vi skal sjekke om han har en låsing i nakken. Må nesten bare ta den timen siden det er vanskelig å komme inn til fysio her.

Vi kan jo ta en annen dag som passer for alle da? Eller så kan vi gjøre det tirsdag og flere dager. Hadde jo vært kjekt å vært en liten gjeng:)

Hadde vært kjempe kos om vi hadde fått det til flere ganger :)
Men gjerne litt tidlig på dagen for min del :)

jeg sttemmer for tirsdag  og andre dager:-D Om det er stemning for det hos dere andre?

for meg passer det egentlig hele dagen så om tiden blir endret så gjør ikke det noe:-)

Jeg er med:) Samme for meg når, men ettermiddagen passer sånn egentlig best. Har ikke bil på formiddagene for da er han på jobb, så er det et GODT stykke bakker til bussen. Men altså, jeg er ikke lat, så om dere vil på formiddagen, så går det også fint:)

Jeg kan uansett ikke på tirsdag siden jeg skal være hos fysio kl 13, og at jeg har ca 1 time å kjøre inn til byen.
Men blir veldig gjerne med en annen dag :)

Back
Topp