Trilletur

snorkfrøkna

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Kor ofte triller de? Og kor langt? Me prøver å gå ein tur for dagen :) image.jpg
Sjå kor flink me har vore ;)
Dei dagane me ikkje har vore på tur har det vore skikkelig ufyselig vær, så då har me holdt oss inne :)

Så flink du har vært! Jeg er langt i fra flink. Synes det er så kjedelig å gå alene. Og lillemor sover godt inne, så da liker jeg å benytte tiden til å gjøre husarbeid og slappe litt av. Men etter nyttår er det skjerpings. Da skal jeg bli flinkere :)

Så flink:-)
Kva program brukar du til å registrere?

Kor ofte triller de? Og kor langt? Me prøver å gå ein tur for dagen :) Vis vedlegget 43497
Sjå kor flink me har vore ;)
Dei dagane me ikkje har vore på tur har det vore skikkelig ufyselig vær, så då har me holdt oss inne :)

Samme her! Prøver å gå en tur for dagen, med unntak av når det er skikkelig surt ute. De siste dagene har vi hatt program utenfor hjemmet, så da kommer vi oss ut uansett, men lillegutten sover såå mye bedre i vognen enn inne, og sover lenge etter vi kommer inn igjen, så det "lønner" seg å komme seg ut :)

Så flink du har vært! Jeg er langt i fra flink. Synes det er så kjedelig å gå alene. Og lillemor sover godt inne, så da liker jeg å benytte tiden til å gjøre husarbeid og slappe litt av. Men etter nyttår er det skjerpings. Da skal jeg bli flinkere :)

Det er litt kjedelig å gå aleine ja, er det kanskje nokon i nærheten du kan trille med? Eller musikk på øyret kanskje :)

Samme her! Prøver å gå en tur for dagen, med unntak av når det er skikkelig surt ute. De siste dagene har vi hatt program utenfor hjemmet, så da kommer vi oss ut uansett, men lillegutten sover såå mye bedre i vognen enn inne, og sover lenge etter vi kommer inn igjen, så det "lønner" seg å komme seg ut :)

Du er heldig, her våkner han når vogna stopper ;) men han søv mykje lengre når eg er ute enn når me berre er inne :)

Hatt vært ute hver dag den siste måneden. Det er et slit, men han sover så dårlig inne. Vanskelig for å sovne og bare 10-20min av gangen om jeg er heldig :( Ute kan han kan sove den første duppen sin i bagen på balkongen gjerne i 2 timer av gangen, men andre duppen må jeg gå med han i vogn som regel. Nå gjør det jo forsåvidt ikke noe akkurat nå som man må ut å handle gaver likevel ;)

Lulilu

Vi må ut hver dag vi, ellers vil hun ikke sove. Hun må liksom sove ute :-P

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Går minst en time hver morgen ca kl 11.00. Er det ikke trillevær, går jeg med bæresele!
Onsdag gikk jeg i 4 timer. Er kun en dag siden hun var 3 dager gammel jeg ikke har vært ute :)

dårlig med daglige turer her.. når ungene er i bhg har jeg 1000 ting som må gjøres også har det vært storm og uvær fra en annen planet så det har ikke fristet å gå ut i det hele tatt.. så har det vært iskaldt +++ dritt å få baby på denne årstiden, mine to andre er vårbarn og vi trillet hver eneste dag... føler jeg får gjort så lite i forhold til de to andre pga været..

Stortsett ut på trilletur hver eneste dag;) Alt fra frem og tilbake på butikken,30min til lengre turer på noen timer:)

Back
Topp