Trilletur

Trine83

Forumet er livet
Huff, Julie hater å ligge i vogna si[&o]. Før når jeg skulle ut med henne, så sluttet hun ihvertfall å skrike/grine med en gang jeg kom meg utforbi døra å begynte å trille og så sovnet hun med en gang. Nå har jeg gått rundt her nede på stien i ca. et 10-15 hver gang for å prøve å roe henne før jeg vil ned i butikken å handle eller ut å trille, men nei Julie skriker å gråter med 1 min. opphold av og til . Så må jeg bare avslutte turen. Og når jeg kommer hjem og tar henne ut av vogna roer hun seg helt og er fornøyd.Så blir det til at vi må kjøre bil hvor enn vi skal. Har så lysst å trille tur igjen[&o]
Noen andre som har dette problemet??[8|]

dersvere jeg har ikke det problemet..her så er han så fornøyd atte det er helt utrolig..men hu kan ikke lige ubehagelig eller at det er for varmt nedi vogna..prøv å trill når hu viser tegn til å være trøtt og ven hu til på den måten igjen..

jeg har dette problem å,tanker om å handle eller gå en tur ut gjør meg sprø

Marie ville ikke ligge i vognen før, så la jeg en topp som jeg hadde brukt ved siden av henne og da var det ok i vognen igjen. Verdt å forsøke [;)]

ORIGINAL: Eirin_3

Marie ville ikke ligge i vognen før, så la jeg en topp som jeg hadde brukt ved siden av henne og da var det ok i vognen igjen. Verdt å forsøke [;)]

Det tipset fikk jeg da gullet ikke ville sove i sprinkelsenga si (den var visst litt stor...[;)]) Har pakka han skikkelig godt inn nedi der nå, med tepper rundt alle kanter, og ei tskjorte jeg hadde brukt oppi. Nå sover han som en engel fra ti til (noen ganger 4 da..) seks [:D] *stolt av lillegull*[:D]

Her er det helt omvendt! Da Ludvig var mindre var det bare å glemme å putte ham i vogna for å roe ham, mens nå er det ofte det er det eneste som hjelper. Trøst deg med at det sikkert bare er en periode!

Back
Topp