Trilletur!!

Miriamsmams

Glad i forumet
Jeg fikk beskjed på sykehuset at jeg ikke skulle ta med babyen på trilletur før det hadde gått 10-14 dager.. Noen andre som fikk sånn beskjed?? 

Hm, nei det har jeg ikke hørt noe om.
Men kanskje det er for din del? Man skal jo ikke legge ut på stor trim før noen uker etter fødselen? :)

Jeg som tok ks skal jo holde meg kun til vanlige gjøremål i 6 uker i allefall.

fikk ikke en sånn beskjed, men antar det kanskje handler mer om din kropps behov for restituering mer enn babyen. Jeg var ute på tur med vogn til byen etter en uke og det gikk fint, men kjente jeg ikke var klar for en langtur. Nå, to uker etterpå, så går jeg opp til en time og det kjennes veldig bra. Babyen bør derimot ikke tas m ut hvis det er over ti kuldegrader.

jaaaa såklart.. :) trodde det var fordi det var så kalt p såmm jeg.. det er jo såklart meg det gjelder:) tusen takk! nei jeg har gått ut i gata 100meter og tilbake to ganger, kjennr det litt i underlivet men det er bare så nydelig å få litt luft

Aldri hørt før... Fikk bare beskjed at vi ikke skulle ut hvis det var over 10 minus eller sterk vind.

Jeg har faktisk ikke vært ute og trillet med den lille enda. Han er tre uker gammel. Føler han er så liten til å være ute når det er kaldt. Men ligger på rundt null grader her. Merker at jeg savner å bevege meg, for jeg er vant med å trene...

her har det ikke vært vær til noen trilletur enda. men aldri hørt før at man måtte vente 10-14 dager før man kunne ta en trilletur. frisk luft får jeg uansett da jeg må ut med hunden. gleder meg til i morgen for da skal jeg ta med de 3 eldste barna på skitur. 

Back
Topp