Bruker95sk Blir kjent med forumet 5 Nov 2013 #1 Lillegutt på trilletur med pappaen sin mens mamma er på jobb Sent from my iPhone using BV Forum
Mrs. Lynch Heldig mamma! Juli13-jentene 5 Nov 2013 #2 Så søt Sitter han i vogna? Sendt fra mobilen min ♥
Lykkelig1985 Forelsket i forumet Juli13-jentene 5 Nov 2013 #3 Kjempe søt hehe, Trollmor, jeg tenkte akkurat på det samme.. Min er ikke der enda i alle fall.
Bruker95sk Blir kjent med forumet 5 Nov 2013 #5 Hehe, han får jo ikke til å sette seg selv, så han pleier ikke sitte i vogna, men i dag hadde pappa'n lagt han oppetter kalesjen. Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe, han får jo ikke til å sette seg selv, så han pleier ikke sitte i vogna, men i dag hadde pappa'n lagt han oppetter kalesjen. Sent from my iPhone using BV Forum
Snart trebarns mamma Flørter med forumet 5 Nov 2013 #6 så søt så fin dress han har på. hvor r den fra,g Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Bruker95sk Blir kjent med forumet 5 Nov 2013 #7 Den har oldemor strikka Sent from my iPhone using BV Forum
Amahel Forumet er livet Juli13-jentene 8 Nov 2013 #8 Så nydelig liten sjarmør ❤ ❤ Prinsen født 3.juli ❤