Trilletur med baby

Samboeren var på trilletur med henne i går, slik at jeg fikk en time for megselv. Var første skikkelige turen (utenom på terrassen). Minus 2 og de var ute i ca en time. Hun har blitt rett over 4 uker, og om to uker håper jeg at jeg får go på 6-ukers kontroll til å bære og trille (har masse trapper og bakker fra huset). :)
 
Den første turen var helt grusom, eller ikke turen da, men å komme seg ut. Herlighet som jeg stresset! Kle på nurket, kle på meg og ikke minst komme seg ut. Klassisk overnervøs førstegangsmamma! Går litt bedre nå, men er fortsatt svett i luggen når vi begynner på turen [emoji23]
Haha! Samme her!
 
Mellomste ble født i Oslo i november 2010. Jeg husker med gru hvor kaldt det var og at jeg med en en ukersbaby og en 3-åring kavet meg gjennom snødekte fortau for å rekke 3-åringens første tannlegetime [emoji23]
Vi fikk såvidt lov til å hente og levere i bhg samt å trille til helsestasjonen i de verste periodene. Jeg var i så god form etter fødsel (hadde hatt bekkenløsning i svangerskapet) så jeg var sååååå klar for å ut å trille!
Første ble født i august måned og jeg husker den høsten som utrolig fin. Hadde knapt på regntrekket på vogna.
Så jeg tenkt meg alltid at nr 3 skulle være vårbaby, men så hadde jeg aldri trodd at jeg skulle ende opp med å føde i California. Så da forsvant plutselig problemstillingen [emoji4]
Håper alle får lange fine trilleturer i fine forhold etterhvert!

Husker den vinteren 2010/2011 med gru. -20 flere dager og frostskader på lårene. Ikke så gøy å dra til/fra skolen da :p
 
Jeg utnytter dagene det ikke er for kaldt, da triller jeg så lenge jeg gidder :) lille har det godt og varmt i vogna:)
 
Var på første trilletur i dag, -5 ute så eg og frøkna trilla minstemann til butikken. Sambo henta oss med bil sidan det er berre oppoverbakkar heim;)
 
Back
Topp