Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ulltøy (body, bukser, sokker), tjukk heldress/vinterdress med lue, og en vintersovepose + lammeskinn under er nok? Eller bør babyen ha flere lag med klær?Nei, det går bra, så lenge barnet er godt kledd og skjermet fra vind![]()
Tenkte om det er noe forskjell på -10 og 'føles som -10', om det er like ille liksom.Fikk vite på barselkurs at temp ned til -10 er ok.
Tenkte om det er noe forskjell på -10 og 'føles som -10', om det er like ille liksom.
Vi hadde på ull innerst (body+bukse), en tykkere ulldress utenpå der med 'votter' og et ullpledd rundt der igjen og tykk ull lue. Og voksi urban (vinterpose). Lillegull var god og varm og det gikk fint.Ulltøy (body, bukser, sokker), tjukk heldress/vinterdress med lue, og en vintersovepose + lammeskinn under er nok? Eller bør babyen ha flere lag med klær?
(Det blir nok ikke minusgrader i Bergen før om en stund, men jeg vil være forberedt.)
Vi trilla i effektive -10 nå i helga, da var det ullundertøy, ullvogndress, lue, skjerf, ullsokker, votter og Voksi urban. Holdt for vår lilleUlltøy (body, bukser, sokker), tjukk heldress/vinterdress med lue, og en vintersovepose + lammeskinn under er nok? Eller bør babyen ha flere lag med klær?
(Det blir nok ikke minusgrader i Bergen før om en stund, men jeg vil være forberedt.)
Glemte å spesifisere at det da var snakk om baby på 2 måneder.Spørs om det er snakk om 1 times tur eller 3 timer tenker jeg. Hittil denne sesongen har vi trillet/sovet ute i -15, fordi vi har måttet til bhg med eldste og når ungen først sovner (på turen hjem) så setter jeg vogna ute for å ikke vekke. Babycallen har vist maks -8 og baby har sovet godt!
pakker på med lammeskinn, en god vognpose og flere lag med ull.